پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

معرفی 7 سایت برای بررسی امن بود لینک

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

در این مطلب 7 سایت را برای یررسی امن بودن لینک معرفی می کنیم.آیا وجود یک لینک در ایمیل قانونی است؟

چه توسط یک دوست یا یک غریبه فرستاده شود، بدون مطمئن شدن از اینکه این لینک از کجا آمده روی آن نباید کلیک کنید.
یکی از سریع‌ترین مشکلات امنیتی رو به رشد این روزها ransomware است که اغلب توسط مردم پخش می‌شود که اغلب به طور ناخواسته به ارتباطات خطرناک در ایمیل‌ها، شبکه‌های اجتماعی، قاصدان و دیگر ابزارهای هم‌کاری پخش می‌شود. بدافزار و سایت‌های فیشینگ نیز خطرات بزرگی هستند.

در حالی که شما باید نسبت به تمام فعالیت‌های انلاین خود هشیار باشید، اما کمی کمک نمی‌کند. در اینجا چند ابزار برای چک کردن این که آیا یک لینک ایمن است، آورده شده‌است.

یک اسکنر لینک باید چه کاری انجام دهد؟

دو نوع نشانی اینترنتی وجود دارد:

  • یک نشانی اینترنتی به طول استاندارد، که از www. com یا برخی دامنه سطح بالا.
  • نشانی اینترنتی کوتاه شده، مانند goo.gl/V۴jVrx.

مهم نیست که آیا پیوند دریافت شده شما یک URL طولی یا کوتاه است یا خیر. اگر به هر دلیلی خطرناک باشد، ابزار بررسی لینک باید به شما این را هشدار دهد. اگر پیوندهای شما را به یک وب سایت آسیب برساند، بررسی کننده پیوند آن را فورا برجسته می کند. به همین ترتیب، این ابزارها باید با لینک مستقیم به نرم افزارهای مخرب، ransomware و سایر خطرات گزارش شوند.
سایت های زیر به شما کمک می کنند که حقیقت را در مورد این لینک های دغدغه کشف کنید. در هر زمان معین بیش از یک مورد را بررسی کنید تا بهترین نتایج را بدست آورید.

Kaspersky VirusDesk- 1

اسکن آنلاین لینک,سایت اسکن آنلاین سایت

اگر شما ترجیح می دهید توصیه های امنیتی خود را از شرکت امنیتی کاسپراسکای مشهور دنیا دریافت کنید، باید VirusDesk را امتحان کنید. این یک ابزار دوگانه است که نه تنها پیوندهای وب سایتهای potentially dodging را بررسی میکند، بلکه آپلود فایلهای مشکوک را نیز پذیرفته است. به راحتی، هر دو ویژگی را از طریق یک لایه پیوند / کشیدن و رها کردن لینک اختصاصی ارائه می دهد.
برای استفاده از Kaspersky VirusDesk برای بررسی پیوند، URL را وارد کنید و روی اسکن کلیک کنید. شما به سرعت اطلاع دارید که آیا URL مقصد امن است یا نه. اگر دلیلی دارید با نتیجه "امن" مخالف باشید، می توانید با کلیک بر روی "من با نتایج اسکن" مخالف هستم.
این باعث می شود محققان کسپرسکی اطلاعات بیشتری کسب کنند. آنها آدرس ایمیل خود را از طریق یافته های خود به شما اطلاع می دهند.

بیشتر بخوانید : معرفی 7 آنتی ویروس رایگان و آنلاین

2- بررسی لینک با ScanURL

اسکن آنلاین لینک,سایت اسکن آنلاین سایت

 

یکی دیگر از شما باید به ما ScanURL، یک وب سایت مستقل نگاه کنید که به طور جدی از طریق یک اتصال HTTPS به پیوندی . اگر چه صفحه ارسال پیوند تبلیغی پشتیبانی می شود، نتایج خوب است.
ScanURL نظرسنجی ها Google Safe Browsing، PhishTank، و وب اعتماد را فراهم می کند و اطلاعاتی در مورد سؤال ثبت شده Whois ثبت می کند. نتایج برگشتی بلافاصله نشان می دهد که آیا شما باید از سایت بازدید کنید و با توصیه ScanURL همراه شوید.
اجتناب از سایت اگر نتایج آن را به عنوان خطرناک لیست کند.
چندین سایت (از جمله برخی در این لیست) و ابزارها توسط ScanURL بررسی می شوند، زیرا نتایج آنها را مقایسه می کند. هنگامی که صفحه نتایج ScanURL لود می شود، یک URL دائمی اعمال می شود. شما می توانید این را برای به اشتراک گذاشتن با دوستان، خانواده یا مواردی که به آنها مربوط است مراجعه کنید، کپی کنید و چسباندید. دستی!

بیشتر بخوانید : کاربران اندروید این توصیه های امنیتی را جدی بگیرند

3-PhishTank

اسکن آنلاین لینک,سایت اسکن آنلاین سایت


به جای تمرکز بر روی نرم افزارهای مخرب، PhishTank به جای شما به سایت های فیشینگ هشدار می دهد. اما اصل همان است. هنگامی که یک URL را وارد کنید که مشکوک به انجام عملیات فیشینگ است، PhishTank آن را بررسی خواهد کرد. اگر لینک در حال حاضر "در مخزن" است، سپس شما نتایج فوری دریافت کنید. در غیر این صورت، شماره پیگیری را دریافت خواهید کرد. متاسفانه، ساده نیست که یک پیغام فیشینگ را بررسی کنید، زیرا به صورت خودکار برخی از لینک های بدافزاری را بررسی می کند ...

در مورد سایت هایی که ممکن است شما را به اطلاعات شخصی افشاء کند، نگران هستید؟ اگر شما هر گونه دانش سرقت هویت داشته باشید، به علت عملیات فیشینگ، این موضوع را می دانید. PhishTank همیشه در هنگام چک کردن لینکها ارزش دیدن دارد.
احساس خیریه؟ هر کس می تواند به سایت کمک کند و لینک هایی را که توسط سایر کاربران ارائه شده است، بررسی کند.

4- گزارش شفافیت گوگل

اسکن آنلاین لینک,سایت اسکن آنلاین سایتاین ممکن نیست که بیشترین اطلاعات شخصی را در دنیا داشته باشد. ، اما گوگل یک سرویس چک کردن لینک مفید ارائه می دهد. خدمات گزارش شفافیت آن، یک فیلد استاندارد را ارائه می دهد که می توانید URL مربوط به آن را وارد کنید. چند ثانیه بعد، نتایج دستگیر شده توسط خزنده های وب Google - به شما می گوید که آیا سایت قابل اعتماد است یا نه.
همراه با نرم افزارهای مخرب، گزارش شفافیت Google شما را به خطرات فیشینگ هشدار می دهد. در مورد تصادم اطلاعات شخصی خود را دور می اندازید؟ فیشینگ به طور بالقوه نگرانی بیشتری نسبت به نرم افزارهای مخرب دارد، بنابراین لازم است اطمینان حاصل شود که سایت شما در حال بازدید از برنامه ریزی است که در مورد سرقت هویت شما نیست.

بیشتر بخوانید : چه مواردی امنیت گوشی اندروید را به خطر می اندازد؟

5-از VirusTotal Safe Link Checker استفاده کنید

اسکن آنلاین لینک,سایت اسکن آنلاین سایت

ارائه یک ابزار اسکن چند منظوره مبتنی بر مرورگر، VirusTotal "فایل های مشکوک و URL ها را برای تشخیص انواع بدافزار تجزیه و تحلیل می کند." نتایج اسکن ها سپس با انجمن امنیت آنلاین به اشتراک گذاشته می شود.

یک ابزار ساده که نتایج فوری را به شما می دهد، VirusTotal همچنین یک برنامه Android و Windows ارائه می دهد.برای توسعه دهندگان، VirusTotal همچنین API های عمومی و خصوصی را ارائه می دهد. در حالی که به پروژه های غیر تجاری محدود می شود، می توان از آنها برای ایجاد فایل و اسکن ابزار پیوند در وب سایت خود استفاده کرد.

6- Norton Safe Web

اسکن آنلاین لینک,سایت اسکن آنلاین سایت

غول نرمافزار آنتی ویروس نورتون همچنین یک چک کننده پیوند ایمنی ایجاد کرده که معمولا سایت را برای بدافزار اسکن میکند. با استفاده از ابزار ارائه شده توسط یک شرکت با شهرت مانند نورتون، یک حرکت هوشمند است. بهتر است Norton Safe Web حتی دو ابزار دیگر را ارائه می دهد.

یکی از افزونه Norton Safe Search، یک افزونه Chrome است که قابلیت جستجوی سریع ایمن را به مرورگر شما اضافه می کند. هر جستجویی که در مرورگر اجرا می شود نتایجی را که توسط نورتون بررسی شده است نمایش می دهد. شما همچنین می توانید یک صفحه اصلی صفحه Norton برای تجربه Norton ایمنی کامل نصب کنید.

7- پیدا کردن یک لینک با URLVoid امن است

اسکن آنلاین لینک,سایت اسکن آنلاین سایت
در نهایت، URLVoid وجود دارد، یک ابزار برای کمک به شما در تشخیص وب سایت های مخرب بالقوه است. همانند ابزارهای دیگر، URL های مشکوک را وارد کنید و منتظر بمانید تا سایت بررسی شود. شما اطلاعاتی در مورد نشانی اینترنتی و تاریخ آن پیدا خواهید کرد، هر گونه آلودگی سیاه و سفید بر علیه آن و جایی که سایت در آن قرار دارد، اگر این اطلاعات عمومی شده باشد.

لیستی از خدمات که URLVoid برای تولید نتایج آن استفاده می شود نیز نمایش داده می شود، با نام های معروف از جمله Avira، BitDefender، و PhishTank در میان آنها.
اگر شما نیاز به اسکن یک آدرس IP دارید، URLVoid یک سرویس همراه، IPVoid ارائه می دهد.

از کدام اسکنر لینک استفاده می کنید؟

هر یك از چهره های پیوند فهرست شده در اینجا امن برای استفاده است و برای کمک به شما در حفظ ایمن آنلاین است. در هنگام بررسی پیوندهای potentially dodgy، این سایتها باید تأیید را که لازم دارید ارسال کنید:

  • Kaspersky VirusDesk
  • ScanURL
  • PhishTank
  • گزارش شفافیت گوگل
  • VirusTota
  • lنورتون امن وب
  • URLVoid

این سایت ها از همه انواع تهدیدات امنیتی توزیع شده از طریق لینک های وب، از نرم افزارهای مخرب و خرابکارانه به ایمیل های جعلی و وب سایت هایی که تلاش می کنند اطلاعات شما را خراب کنند، محافظت نماید.
این فقط پیوندهای اشتباه است که شما در یک ایمیل فیشینگ پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : نصب آنتی ویروس و ویروس یابی در محل مشتری یا قیمت ارزان

منبع  makeuseof

برچسب ها: ,

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو