پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

روش تبدیل فیلم به گیف

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

روش تبدیل فیلم به گیف موضوعی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند.فایل‌های گیف (GIF)، در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

اما اکثر افراد از موتورهای جستجوی داخلی که در شبکه‌های اجتماعی هستند برای یاقتن فایل های گیف استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم روش های مختلفی که برای تبدیل ویدیوهای شما به فایل گیف وجود دارد را معرفی کنیم تا به راحتی فیلم های خود را به صورت گیف در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. پس با ما همراه باشید.

GIF Maker (وب)

روش تبدیل فیلم به گیف

 
Giphy از اپلیکیشن تحت وب قدرتمندی استفاده می کند. یک سرویس کاملی است و می توان گفت تقریبا تمام فایل های گیفی که در اینترنت وجود دارد دارد را دارا می باشد.نام این ابزار GIF Maker است و به شما اجازه می‌دهد با استفاده از ویدیوها، تصاویر و حتی با قرار دادن لینک کلیپ‌های موجود در اینترنت، فایل‌های گیف را تولید نمایید.

از دیگر ویژگی های آن این است که پس از اینکه ویدیو را آپلود کردید به سادگی می توانید تنظیماتی مانند کراپ و زمان را انجام دهید. در ادامه حتی می‌توانید مواردی مانند استیکر، متن و موارد دیگر را به فایل گیف مذکور اضافه کنید. شما همچنین می توانید فیلترهای زیبایی که به گیف خود اضافه کنید تا در ظاهر آن تغییرات زیادی اعمال شود. در آخر هم می توانید گیف تولید شده راذخیره کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این ابزار کاملا رایگان است اما موردی که وجود دارد این است که قبل از دانلود فایل نهایی، گیف جدید در سرورهای این شرکت ذخیره می‌شود. بنابراین اگر این موضوع مورد پسند شما نیست، ادامه مطلب را حتما بخوانید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برنامه های ویرایش فیلم در اندروید

GIF Brewery 3 (مک)

روش تبدیل فیلم به گیف


این برنامه مخصوص سیستم‌عامل macOS بوده و دارای همه قابلیت های رایج برای تبدیل ویدیو به فایل گیف می باشد. همچنین در این برنامه می‌توانید بر طبق سلیقه خود، فریم به فریم را ویرایش کنید. مثل ابزار GIF Maker، این برنامه هم امکان قرار دادن متن‌ها و استیکرها را دارد و همچنین می‌توانید یک فایل گیف یا تصویر دیگری را بر روی گیف موردنظر خود قرار دهید.

از دیگر امکانات GIF Brewery، تنظیم فریم ریت و اصلاح رنگ است. در کنار ویدیوهای ضبط شده، این برنامه به شما این امکان را می دهد که از لینک ویدیوهای موجود در اینترنت هم استفاده کنید. این برنامه هم کاملا رایگان است و کاربران macOS می‌توانند از آن اتفاده کنند.

دانلود: GIF Brewery 3

GifTuna (مک، ویندوز، لینوکس)

روش تبدیل فیلم به گیف


GifTuna هم یکی دیگر از برنامه‌های دسکتاپ برای انجام این کار است که از پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و به‌سرعت می‌تواند فایل‌های گیف را ایجاد کند. همچنین به‌صورت پیش‌فرض، این برنامه برای ایجاد گیف رزولوشن اصلی را حفظ می‌کند ولی به‌راحتی می‌توانید این موضوع را در کنار فریم ریت و نسبت تصویر تغییر دهید. علاوه بر این، امکان تغییر رنگ هم وجود دارد.

متأسفانه، این برنامه برخلاف GIF Maker از ابزارهای پیشرفته‌ای برای ویرایش بهره نمی‌برد. بنابراین فقط مناسب افرادی است که می‌خواهند هرچه سریع‌تر ویدیویی را به فایل گیف تبدیل کنند و علاقه‌ی زیادی به ویرایش گسترده ندارند. این برنامه برای سیستم‌عامل‌های macOS، ویندوز و لینوکس ارائه شده است.

دانلود: GifTuna

بیشتر بخوانید: یوتیوب : نرم افزار رایگان برای دانلود ویدیوها از یوتیوب

Easy GIF Animator (ویندوز)

روش تبدیل فیلم به گیف


اگر برنامه پیشرفته ای برای تبدیل ویدیو به گیف می خواهید برنامه Easy GIF Animator گزینه مناسبی برای این کار است. این یک برنامه پیشرفته امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین با این برنامه می‌توانید چند عکس را ترکیب کرده و انیمیشن ایجاد کنید.

از امکانات دیگر این برنامه این است که می توانید گیف‌های ایجاد شده را در محیط مرورگرهای مختلف مشاهده کنید تا بتوانید برای بهبود نمایش آن‌ها تغییراتی را ایجاد کنید. البته برخلاف دیگر موارد معرفی شده، این برنامه پولی است ولی می‌توانید نسخه آزمایشی آن را برای چند روز تست کنید.

دانلود:Easy GIF Animator

Giphy(اندروید و iOS)

روش تبدیل فیلم به گیف


اپلیکیشن Giphy مناسب اندروید و iOS بوده و دارای فایل های گیف مختلف می باشد و در ضمن دارای ابزاری برای تبدیل ویدیو به فایل گیف است. بعد از باز کردن این اپلیکیشن، بر آیکون مثبت ضربه بزنید و با این کار می‌توانید برای خلق گیف‌ تصاویر یا ویدیو جدیدی ضبط کنید یا اینکه از فایل های موجود در حافظه گوشی استفاده کنید. بعد از این کار، ابزار موجود در این اپلیکیشن امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به‌عنوان مثال می‌توانید رنگ‌ها و غلظت آن‌ها را تغییر دهید. در ضمن وجود امکانات اضافه نمودن استیکرها و متن‌ها هم که دیگر طبیعی است. در ادامه برش فایل گیف‌ و جابجایی فریم‌ها امکان‌پذیر می‌شود. در آخر هم می‌توانید این فایل را در سرورهای Giphy ذخیره کنید، یا آن را با دوستان خود در شبکه ها اجتماعی به اشتراک بگذارید یا اینکه در گوشی خود ذخیره کنید.

دانلود: اندروید وiOS

بیشتر بخوانید: معرفی 5 برنامه ویرایش عکس بر اساس هوش مصنوعی

 منبع  دیجی کالاMake Use Of

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو