پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

مرورگر کروم 71 همراه با مسدود کننده تبلیغات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرورگر کروم 71 با همراه با امکان مسدودکننده پیشرفته تبلیغات، گسترش یافته است و به بازار عرضه می شود.

اخیرا شرکت گوگل خبری منتشر کرده است که مرورگر کروم 71 را برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس به بازار عرضه می نماید.
این مرورگر جدید کروم با یک مسدود کننده پیشرفته برای تبلیغات همراه می باشد. همچنین شامل هشدار برای سرویس‌های صورت حساب موبایلی غیرشفاف، پشتیبانی از زمان‌های نسبی و چند امکان مخصوص توسعه دهندگان هم می‌شود.

به نقل از ونچربیت، این امکان وجود دارد که می توان مرورگر کروم را با استفاده از آپدیتر درون آن به نسخه 71 بروزرسانی نمود. همچنین کاربران می‌توانند نسخه جدید کروم را به طور مستقیم از آدرس google.com/chrome دریافت نمایند.
کاربران زیادی قریب به بیش از یک میلیارد نفر از کروم استفاده می نمایند و در حقیقت علاوه بر یک مرورگر، یک پلتفرم عظیم برای توسعه دهندگان وب به حساب می آید.

کروم71 با مسدود کننده تبیلغات
در واقع، تغییراتی و افزایش هایی که برای مرورگر کروم انجام می شود، اغلب برای این منظور است که در رده بهترین مرورگرها قرار بگیرد .
این موضوع قابل توجه است که مرورگر کروم 71، API نصب داخلی برای افزونه‌ها را حذف کرده است. گوگل تصمیم دارد با استفاده از کروم 71 همه تجربه‌های بد و نامناسب را ترک کند و می‌خواهد از اینکه کاربران در وب دچار اشتباه می شوند، جلوگیری نماید و این کار را از طریق یک مسدودکننده تبلیغات انجام می دهد.

بیشتر بخوانید : روش حل مشکلات مرورگرها

این نکته قابل ذکر است که گوگل در سال گذشته به ائتلاف برای تبلیغات بهتر پیوست. در این گروه استانداردهای مشخصی برای روش بهبود صنعت تبلیغات برای مشتریان برقرار می‌شود.
در ماه فوریه، کروم شروع به مسدودسازی تبلیغات نمود.محتویات این تبلیغات ناسازگار و نامناسب بود.

وقتی کروم وارد سایتی می‌شد، به بررسی این موضوع می پرداخت که این سایت مطابق با استانداردهای تبلیغات بهتر باشد. در حالی که موضوع این چنینی وجود نداشت، همه تبلیغات مسدود شده و از نمایش آنها در سایت جلوگیری به عمل می‌آمد.

حالا هم گوگل از همان روش برای تجربیات بد استفاده می نماید. این تبلیغات با تظاهر به یک هشدار برای سیستم یا دکمه های بستن که این دکمه واقعا تبلیغ را نمی‌بندد، کاربران را به سمت کلیک روی آنها ترغیب می‌کنند. در بعضی موارد حتی این احتمال وجود دارد که اطلاعات شخصی به سرقت برود.

 منبع  ایتنا

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو