پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

تغییرات مرورگر کروم برای ویندوز ARM

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت های گوگل و مایکروسافت با یکدیگر در جهت گسترش نسخه‌ای از مرورگر کروم برای ویندوز مبتنی بر ARM همکاری می کنند. کارشناسان سایت 9to5Google با کد های کروم را بررسی نموده و به این موضوع پی بردند.

همچنین چند وقت پیش یکی از مقامات کوالکام گفته بود که این شرکت هم کروم  را برای ویندوز ۱۰ مبتنی بر معماری ARM آماده می کند.

سال گذشته، مایکروسافت مرورگر کروم را از ویندوز استور به دلیل نقض قوانین بیرون کشید.

مرورگر کروم‌ مخصوص ویندوز مبتنی بر ARM یک اقدام منطقی است که شرکت‌های کوالکام، مایکروسافت و گوگل این کار را انجام می دهند. مرورگر کروم در ویندوز 10 محبوب است و با پشتیبانی آن از ویندوز ۱۰ مبتنی بر معماری ARM، سیستم‌های موردنظر بیش از پیش جدی گرفته می‌شوند. البته باید یادآوری کنیم که هدر سال گذشته، مایکروسافت به دلیل نقض قوانین، مرورگر کروم را از ویندوز استور خارج کرد. یکی از این قوانین این است که مرورگرهای موجود در ویندوز استور باید از موتورهای HTML و جاوا اسکریپت توسعه‌یافته توسط مایکروسافت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید : مایکروسافت مرورگر اج را تغییر می دهد

در صورتی که مایکروسافت د اجرای این قوانین سخت گیری چندانی ندارد، به احتمال قوی مرورگر کروم‌ مختص ویندوز مبتنی بر ARM هم در ویندوز استور عرضه نخواهد شد. البته همکاری گوگل و مایکروسافت می‌تواند منجر به بهبود عملکرد برنامه‌هایی مانند Slack و Visual Studio Code شود که بر بخش‌هایی از Chromium متکی هستند. همچنین این دو شرکت مشغول همکاری برای پشتیبانی همزمان کروم‌بوک‌ها از ویندوز و سیستم‌عامل Chrome OS هستند که از این پروژه با اسم رمز Campfire یاد می‌شود.

منبع  دیجی کاالا , The Verge

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو