پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

مایکروسافت مرورگر edge را تغییر می دهد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

طبق گزارش های جدید از Windows Central، شرکت مایکروسافت روی یک مرورگر دیگر کار می کند، که این مرورگر بر اساس پروژه‌ی منبع‌باز Chromium است.

این همان نرم‌افزاری است که مرورگر Chrome گوگل بر اساس آن ایجاد شده است.

طبق این گزارش مایکروسافت بر اساس موتور رندری است که مرورگر Edge بر روی آن ساخته شده است، تغییراتی روی EdgeHTML انجام خواهد داد. اولین بار این مرورگر همراه با ویندوز 10 (در کنار اینترنت اکسپلورر) منتشر شد.

البته تابحال مشخص نیست که مایکروسافت می خواهد مرورگر Edge را منحل کند یا اینکه فقط زیرساخت‌های آن را جایگزین کند. این حرکت منطقی به نظر می‌رسد،به دلیل اینکه اخیرا مایکروسافت از اضافه کردن پشتیبانی ویندوز 10 در ARM حمایت می‌کند.

مرورگر جدید ویندوز10

این موضوع نکته جالبی دارد و آن این است که احتمالا قوانین مربوط به نرم‌افزارهای ارسال شده در فروشگاه مایکروسافت تغییر کند. در حال حاضر برای ارسال مرورگر به فروشگاه، باید EdgeHTML را تحت پوشش قرار دهید. اگر این کمپانی موتور رندر را بر روی Edge یا مرورگرهای متفاوت سوئیچ کند، آنگاه قوانین باید تغییر پیدا کند و این به معنای آن است که گوگل اگر بخواهد می‌تواند Chrome را به فروشگاه ارسال کند.

بیشتر بخوانید : روش حل مشکلات مرورگرها

راه های مختلفی وجود دارد که مایکروسافت می‌تواند آن را انجام دهد. البته فراموش نکنید که قبل از این هم ویندوز 10 با دو مرورگر منتشر می‌شد. هنوز هم اینترنت اکسپلورر برای کسب و کارهایی که نیاز به پشتیبانی قدیمی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالا کسب و کارهایی وجود دارد که اکنون در پیرامون Edge ساخته شده‌اند، بنابراین هنوز آن‌ها به EdgeHTML نیاز دارند. مایکروسافت می‌تواند با ارسال یک مرورگر سوم همراه با سیستم‌عامل به این موضوع پایان دهد، یا شاید یک حالت قدیمی برای آن‌هایی که به این نیاز دارند وجود داشته باشد.

کد نام این پروژه Anaheim است، که نام شهری در کالیفرنیا می‌باشد. احتمالا Mountain View (شهری دیگر در کالیفرنیا) می‌تواند کد نام خوبی باشد. براساس این گزارش، احتمالا ما مرورگری بر اساس بر Chromium را در توسعه 19H1 خواهیم دید و این به معنی آن است که در امکانات آپدیت بعدی ویندوز 10 باید این مرورگر نشان داده شود.

منبع  وینفون , NEOWIN

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو