پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

گوشی تاشو در کدام کشورها عرضه می شود؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به دلیل اینکه اندروید از گوشی های تاشو پشتیبانی می کند، همه سازندگان تصمیم دارند در این زمینه وارد عمل شوند و گوشی تاشو خود را به بازار ارائه کنند.

حتی اپل هم در حال بررسی این ناوری که به کاربران این امکان را می دهد گجت‌های تبلت‌مانند را ماندد گوشی معمولی با خود استفاده نمایند.
مهم‌ترین ترندهای سال ۲۰۱۹، ارائه گوشی‌های تاشو و بازگشت گوشی‌های کشویی است. ازجمله شرکت هایی که قصد انجام این کار را دارند عبارتند از:

گوشی تاشو هواوی

 گوشی تاشو

گوشی تاشو هواوی دارای قابلیت استفاده از اینترنت ۵G همراه خواهد بود و در قسمت بیرونی آن احتمالاً نمایشگر ۵ اینچی با بریدگی تعبیه شده که در این بریدگی، سیستم تشخیص چهره قرار داده می شود. زمانی که این گوشی تاشو باز می‌شود، کاربران می‌توانند از یک نمایشگر ۸ اینچی تقریباً بیدون حاشیه استفاده کنند. بر اساس خبرهای منتشر شده، احتمالاً در نمایشگاه MWC 2019 این گچت معرفی می شود.

بیشتر بخوانید : استفاده از اینترنت 5G هواوی در نیوزیلند ممنوع شد

گلکسی F یا گلکسی فلکس سامسونگ

 گوشی تاشو

چند وقت پیش سامسونگ نمونه‌ی اولیه این گوشی تاشو را به عرضه نمایش گذاشت. سامسونگ برای گلکسی F (یا هر نام دیگری که خواهد داشت) از نمایشگر Infinity Flex استفاده کرده که اندازه آن در حالت باز شده به ۷.۳ اینچ می‌رسد و رزولوشن آن هم ۲۱۵۲ در ۱۵۳۶ است. در زمانی که این گوشی بسته است، کاربران می‌توانند از نمایشگر ۴.۵۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۶۰ در ۴۸۰ استفاده نمایند.
سامسونگ توضیحات زیادی را در مورد این گوشی تاشو اعلام نکرد استه اما با قابلیت رابط کاربری OneUI، این گوشی به‌صورت همزمان می‌تواند ۳ اپلیکیشن مختلف را نمایش دهد. این شرکت کره‌ای به احتمال زیاد گوشی مذکور را در نمایشگاه MWC 2019 رسماً معرفی می نماید.

Royole FlexPai

گوشی تاشو

در روز ۱ نوامبر اولین گوشی تاشو معرفی شد. هرچند این گوشی جذابیت چندانی نداشت، اما این شرکت توانسته به غول‌های تکنولوژی دست پیدا کند و اولین گوشی تاشو حقیقی را معرفی نماید، به موفقیت بزرگی رسیده است.. گوشی FlexPai دارای نمایشگر ۷.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۴۴۰ می باشد. از جمله امکانات سخت‌افزاری آن استفاده از دو دوربین ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

ال‌جی

 گوشی تاشو الجی2

به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2019 گوشی تاشو ال‌جی معرفی می شود. در این شرکت ، گوشی هوشمندی را میبینیم که دارای قابلیت دو نمایشگر است. اگر این طرح واقعیت داشته یاشد، معلوم نیست چرا وقتی که فناوری ساخت نمایشگر انعطاف‌پذیر امکان‌پذیر شده، گوگل تصمیم به بهره‌گیری از این طراحی گرفته است. البته شاید هم گوگل از چنین طرحی استفاده نکرده باشد و مانند سامسونگ و هواوی گوشی تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر را معرفی کند.


 گوشی تاشو

چند وقت پیش، ال‌جی سه برند تجاری را ثبت کرد که این سه عنوان عبارت‌اند از: Flex، Foldi و Duplex. برند آخری احتمالاً به گوشی مجهز به دو نمایشگر اشاره دارد. برند Flex هم پیش از این در گوشی ال‌جی مجهز به نمایشگر خمیده استفاده شده است. بنابراین اگر گوگل یک گوشی تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر را معرفی کند، احتمالاً عنوان Foldi را بر پیشانی خود خواهد داشت.

موتورولا

 تاشو موتورولا

در حال حاضر، شرکت لنوو مالک برند موتورولا است و ظاهراً می‌خواهد مدل RAZR را این بار به‌عنوان یک گوشی تاشو احیاء کند. مدیرعامل لنوو در این رابطه گفته که نمایشگرهای تاشو برای احیای RAZR نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ زیرا به لطف این تکنولوژی، می‌توان گوشی بزرگ ۶.۵ اینچی را به یک گجت بسیار کوچک بدل کرد. در هر صورت باید ببینیم که آیا این گمانه‌زنی‌ها به حقیقت تبدیل می‌شوند یا در حد حدس و گمان باقی می‌مانند.

ZTE

گوشی تاشو

در سال ۲۰۱۷، این شرکت گوشی تاشو Axon M را معرفی کرد که البته از دو نمایشگر بهره می‌برد و مورد استقبال قرار نگرفت. با این وجود، این شرکت نمی‌خواهد پا پس بکشد و به گفته رییس بخش بازاریابی این شرکت، به زودی ZTE یک گوشی تاشو حقیقی را معرفی خواهد کرد. البته در رابطه با این گجت هنوز اطلاعات موثقی منتشر نشده است.

اوپو

گوشی تاشوبر اساس مصاحبه یکی از مدیران ارشد اوپو، ظاهراً به‌زودی اولین گوشی تاشو این شرکت معرفی می‌شود. در این زمینه، می‌توانیم به یکی از پتنت‌های این شرکت هم اشاره کنیم که در تصویر فوقانی می‌توانید طرح آن را مشاهده کنید. به غیر از این تصویر، هنوز جزئیات موثق دیگری در رابطه با این گوشی منتشر نشده است. مدیر محصول اوپو گفته که به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2019، جزئیات بیشتری در رابطه با این گوشی اعلام می‌شود.

اپل

کمپانی اپل در مورد طراحی گوشی تاشو هیچ حرفی نزده است، اما در حقیقت تعدادی از مهندسان اپل مشغول بررسی طراحی‌های مختلف مربوط به این فناوری هستند. از بین آن‌ها، می‌توانیم به یکی از پتنت‌های ثبت شده از جانب اپل اشاره کنیم که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید.
گوشی تاشو اپل

به احتمال زیاد، تیم کوک و جانی آیو منتظر هستند که ابتدا گوگل، سامسونگ، هواوی و دیگر شرکت‌ها مشکلات مربوط به این تکنولوژی را حل کنند. اما اگر این تکنولوژی ناگهان مورد استقبال زیادی قرار بگیرد، شاید اپل از این رقابت جا بماند و به این راحتی‌ها نتواند خود را به دیگر رقبا برساند.

منبع  دیجی کالا , Tom’s Guide

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو