پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

بالاترین سرعت اینترنت و دانلود در گوشی هواوی Mate 20 Pro

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گوشی هواوی Mate 20 Pro سریع‌ترین گوشی هوشمند با بالاترین سرعت اینترنت و دانلود در مقیاس جهانی معرفی شده است.

این گوشی با بهره مندی از مودم و چیپست وای فای پیشرفته، سریع‌ترین اتصال به WiFi را ارائه می‌دهد.

در سال‌های گذشته گوشی های هوشمند تا حدودی با دستگاه های دیجیتالی مثل تبلت و لپ تاپ‌ها جایگزین شده اند.امروزه اکثر گوشی های هوشمند دارای امکانات کافی برای جست‌وجو و مرور در صفحات وب هستند، اما بیشتر آن‌ها تابحال نتوانستند با ارائه امکانات لازم برای اتصال، تجربه مرور فوق سریع در اینترنت را برای کاربر امکان‌پذیر کنند.

شرکت هواوی برای ارائه بهترین اتصال اینترنتی با حداکثر سرعت، گوشی‌های سری جدید هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) را مجهز به جدیدترین چیپست یا پردازنده موبایلی خود به نام پردازنده‌ی کایرین 980 (Kirin 980) و همچنین نخستین مودم LTE Cat.21 با سرعت دانلود 1.4 گیگابیت بر ثانیه کرده است.

با استفاده از روش تجمیع حامل در میان باند فرکانس، کاربران می‌توانند در هر کجا که باشند، آزادانه اپراتورهای تلفن همراه خود را انتخاب کنند و در عین حال از همان تجربه عالی در سرعت اینترنت هم استفاده کنند.

علاوه بر این گوشی‌ها طوری بهینه سازی شده که به طور موثری بتوانند کندی یا انسداد در هنگام کار را کمتر کنند تا امکان کارکرد پایدار و نرم‌تری در سراسر شبکه‌های موبایلی، مخصوصا در شرایطی که کاربر در حرکت سریع است، همانند حضور در خطوط پرسرعت راه آهن، مترو و بزرگراه‌ها، فراهم شود.

با توجه به این اقدامات، کاربر هواوی Mate 20 Pro می‌تواند یک ویدئو 4K را بدون هیچ وقفه‌ای تماشا کند یا یک ویدئوی 2 گیگابایتی را ظرف 10 ثانیه دانلود کند و یک بازی را در چند ثانیه، به‌روزرسانی کند. هواوی Mate 20 Pro می‌تواند اطلاعات نقشه را به سرعت یک چشم بر هم زدن ذخیره کند. طوری که کاربران هنگام سفر، نگرانی نگرانی بابت حجم بالای اطلاعات مورد نیازشان نداشته باشند.

بیشتر بخوانید : استفاده از اینترنت 5G هواوی در نیوزیلند ممنوع شد

سریع‌ترین چیپست وای فای موبایل در هواوی Mate 20 Pro

علاوه بر این Huawei Mate 20 Pro با استفاده از یک تراشه Hi1103 سریع‌ترین چیپست یا پردازنده Wi-FI موبایل را در جهان، با پهنای باند 160 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. در نتیجه سری هواوی میت 20 با نرخ دانلود 1.7 گیگابیت بر ثانیه، سریع‌ترین اتصال به شبکه WiFi را برای کاربرانش فراهم می‌کند. کاربران این گوشی‌ها در مکان‌های مختلف از خانه گرفته تا فضاهای عمومی و فعالیت‌های سازمانی می‌توانند از سریع‌ترین اتصال به WiFi برخوردار شوند.

همچنین هواوی Mate 20 Pro با استفاده از Dual Frequency AI Satellite Selection GPS (L1 and L5) دارای دقیق‌ترین GPS جهان است که از فناوری موقعیت‌یابی GPS دو بانده (L1+L5) پشتیبانی می‌کند. باند L5 درسطح تئوری، 10 برابر دقیق‌تر از باند L1 عمل می‌کند.  امکان موقعیت یابی دقیق در هر جایی را به کاربران می دهد. علاوه بر این مدل‌های بین‌المللی Huawei Mate 20 Pro از قابلیت Dual SIM، Dual VoLTE و همچنین Dual Standby نیز بهره‌مند هستند.

منبع  وینفون , Huawei

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو