پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

(هواوی نوا 4) با دوربین 48 مگاپیکسلی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اخیرا گوشی هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) رسما با دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی معرفی شد.در ادامه مطلب با مشخصات فنی و قیمت این محصول بیشتر آشنا می شوید.

معرفی هواوی نوا 4 

در کشور چین جایی که هواوی اولین موبایل خود با دوربین سلفی درون صفحه‌ای به بازار عرضه کرده است و اکنون در آخرین روزهای سال 2018 ، می توان گوشی نوا 4 را یکی از خاص ترین محصولات هواوی معرفی کرد به دللی این که در کنار نمایشگر کم‌حاشیه Infinity-O، سازندگان برای اولین بار در دنیا در قسمت پشتی گوشی دوربین 48 مگاپیکسلی قرار داده اند تا تصاویر بسیار با کیفیت بتوان ثبت نمود.

جالب است بدانید محصولات خانواده “Nova” برای نسل جوان و علاقه‌ مندان به عکاسی تهیه شده استد، حتما این محصوا با استقبال کاربران روبرو می شود. هواوی به کمک 200 پهپاد تلاش کرد روی قابلیت های مهم نوا 4 یعنی دوربین 3 گانه و دوربین سلفی درون صفحه‌ای آن تمرکز کند.

هواوی نوا 4

آیا فکر می کنید که هواوی با این طراحی بر سامسونگ و گلکسی A8s غلبه کرده است؟

بیشتر بخوانید :  معرفی گلکسی A8s سامسونگ

مشخصات فنی هواوی نوا 4

معرفی هواوی نوا 4 را با ویژگی نوع طراحی آن شروع می کنیم. باز هم چینی ها از نمایشگر تمام‌صفحه و کشیده استفاده کرده اند؛ تفاوت آن این است که ناچ وجود ندارد و دوربین سلفی را مستقیما درون حفره کوچکی قرار داده اند. اندازه این سوراخ در مقایسه با گوشی جدید سامسونگ، کمتر بوده و همچنین کمتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی Huawei Nova 4 حداقل روی کاغذ، قدرت فوق‌العاده‌ای دارد

قاب پشتی گوشی هواوی نوا 4 ماند نسل قبلی یعنی نوا 3 طراحی شده است. سازندگان باز هم از دوربینی با سنسورهای عمودی استفاده کرده‌اند و اسکنر اثر انگشت در قسمت مرکزی قرار دارد. البته، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز در بخش پایینی این ماژول قرار دارد تا محصول جدید چینی‌ها به جمع گوشی های مجهز به دوربین سه گانه اضافه شود.

هواوی نوا 4

در گوشی هواوی نوا 4 بر خلاف همیشه که از جدیدترین چیپ‌ها در گوشی های سری Nova استفاده می‌شد، باز هم تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970 نقش مغز پردازشگر را اواهد داشت. برای نمایش محتوا، امسال از صفحه نمایشی 6.4 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 1080×2310 استفاده شده است و هواوی ادعا می‌کند نسبت فضای صفحه به بدنه دستگاه به 91.8 درصد رسیده است.

خریداران از یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی با ویژگی پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات بهره مند خواهند شد و دستگاه، از اندروید 9.0 پای و رابط کاربری EMUI 9.0.1 برای سیستم نرم افزاری استفاده می‌کند. در حالی که موبایل جدید شرکت سامسونگ با اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود. علاوه بر این، خرید دستگاه در دو نسخه با دوربین‌های اصلی متفاوت، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه رم امکان‌پذیر خواهد بود. از دیگر قابلیت های قابل توجه این گوشی، فناوری های GPU Turbo و CPU Turbo، پشتیبانی از بلوتوث 5.0، 4G VoLTE، کارت حافظه میکرو اس دی و امکانات براساس هوش مصنوعی می باشد.

هواوی نوا 4

بیشتر بخوانید :مشخصات گوشی هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4)

مشخصات دوربین هواوی نوا 4

قابلیت مهم هواوی نوا 4، دوربین آن است. همان‌طور که در شایعات و گزارش‌های مختلف شاهد آن بودیم، هواوی از دوربین سه گانه پشتی با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده نموده تا بتوان تصاویر را با کیفیتی فوق‌العاده بالا ثبت نمود. ما اطلاعی از نمره این دوربین در بنچمارک DxO نداریم، ولی هواوی نوا 4 را می‌توان در دسته ای از گوشی هایی قرار داد که عملکرد عالی در عکاسی دارند. در کنار دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 استفاده شده که عکاسی عریض را امکان‌پذیر می‌کند. سنسور 2 مگاپیکسلی سوم نیز در سنجش عمق ایفای نقش خواهد کرد.

در عکاسی سلفی هم هواوی نوا 4 بسیار حرفه ای عمل می کند واین دوربین سلفی همراه با یک سنسور 25 مگاپیکسلی است . دوربین قدرتمند این گوشی از حالت HDR پشتیبانی می کند، به شما این امکان را می دهد تا لحظات جذاب را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت نمایید

هواوی نوا 4

در نسخه ارزان‌تر هواوی نوا 4، سازندگان از دوربین سه گانه 20 + 16 + 2 مگاپیکسلی استفاده کرده اند تا افرادی که به این گوشی علاقه داشته ولی توانایی مالی کمی دارند امکان خرید این موبایل را داشته باشند.

هواوی می‌خواهد گوشی نوا 4 را در نمایشگاه CES 2019 نمایش دهد.

 منبع  گجت نیوز,huawei

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو