پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

در سال 2019 گوشی تاشو مایکروسافت معرفی می شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چند ماه قبل در مورد گوشی تاشو مایکروسافت به نام Andromeda خبرهایی شنیدیم. اکنون بازهم خبرهایی در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است .

مایکروسافت قصد دارد ما را با معرفی این گوشی در سال ۲۰۱۹ شگفت زده نماید. همچنین اطلاعات هیجان‌انگیزی درمورد این محصول نیز منتشر شده که در ادامه مطلب به شرح آن می پردازیم.

گوشی تاشو

چند سال گذشته مایکروسافت برای آخرین بار یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز معرفی کرد. اما اکنون دست پر به میدان می آید و گوشی جدیدی معرفی می کند.

به نقل از وب سایت منتظر کننده این اطلاعات ، دستگاهی که Microsoft قصد معرفی آن را دارد، درواقع یک تبلت تاشو خواهد بود که با تا کردن نمایشگر آن، به یک گوشی هوشمند تبدیل می‌شود. همچنین نمی خواهد از سیستم‌عامل قبلی خود یعنی ویندوز فون در این محصول استفاده نماید. ب جای آن، ردموندی‌ها میخواهند تا تجربه کاربری کامل ویندوز را روی این محصول پیاده سازی نمایند. برای اینکه ویندوز روی این تبلت بتواند تجربه کاربری مناسبی ارائه دهد، Mirosoft یک رابط کاربری ویژه برای زمانی که این تبلت را به گوشی تبدیل می‌کنید، طراحی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : گوشی تاشو در کدام کشورها عرضه می شود؟

علاوه بر این مورد، در سال ۲۰۱۹ مایکروسافت می خواهد یک نسخه جدید از کنسول بازی Xbox One را عرضه کند. همچنین یک تبلت جدید سرفیس با پردازنده AMD به جای پردازنده اینتل نیز در دستور کار مایکروسافت قرار دارد. سرفیس استودیو جدید نیز در سال آینده معرفی خواهد شد و باید انتظار باز طراحی این محصول را هم داشته باشیم. محصول هیجان انگیز بعدی اما، یک رقیب مستقیم برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ است.مایکروسافت تصمیم دارد یک تبلت برای رقابت با آیپد پرو اپل بسازد که فقط یک پورت USB-C برای شارژ شدن خواهد داشت و نمایشگر آن نیز گوشه‌های گرد شده خواهد داشت. شما درباره محصولات آتی مایکروسافت چه فکر می‌کنید؟

هرچه باشد این شرکت اخیرا توانسته لقب ارزشمندترین شرکت آمریکایی را بدست بیاورد و از اپل پیشی بگیرد. به این دلیل، محصولات آینده این شرکت، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

منبع  دیجی کالا , GSMArena

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو