پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

معرفی گوشی نوکیا 9 با (5 دوربین)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 معرفی گوشی نوکیا 9 با (5 دوربین):در ماه نوامبر، یکی از سایت های معروفی که رندرهای گجت‌ها را افشا می کند، تصاویر رندر گوشی نوکیا ۹ پیور ویو را منتشر کرد.

به دلیل این اتفاق و منتشر شدن تصاویر زنده و قاب‌های محافظ این گوشی، با قاطعیت زیادی می‌توانستیم در رابطه با طراحی این گوشی نظرهایی ارئه کنیم. ولی اکنون، Evan Blass که یکی از معروف‌ترین افشاگران دنیای فناوری می باشد، رندر رسمی این گوشی را منتشر کرده که علاوه بر نمایش طراحی کلی این گجت، وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را هم تایید می‌کند.

گوشی نوکیا 9

معرفی گوشی نوکیا 9

جنس پنل پشتی نوکیا ۹ از شیشه‌ای می باشد که در سمت لبه‌ها به صورت خمیده می باشد. عبارت اندروید وان در قسمت پایینی پنل نشان دهنده آن است که این گوشی مانند بسیاری از گوشی های نوکیا، دارای نسخه‌ی خالص اندروید پای می باشد. مهم‌ترین خصوصیت گوشی نوکیا 9 هم دوربین پنج‌گانه آن است که در کنار آن یک فلش و یک سنسور اپتیک هم دیده می‌شود. فریم موجود در گوشی نوکیا 9 از جنس آلومینیوم است و جک هدفون ندارد.

گوشی نوکیا 9

 

به‌ نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی مانند نوکیا ۸ Sirocco از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد و احتمالا مانند این گوشی، رزولوشن آن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ می باشد. در سمت راست در قسمت بالایی پنل جلویی، می‌توانیم یک دوربین سلفی را ببینیم که در کنار آن لوگوی شرکت نوکیا قرار دارد. در سمت چپ هم دو سنسور قرار دارد که احتمالا یکی از آن‌ها سنسور مادون قرمز است. طبق این رندر رسمی، می‌توانیم بگوییم که نوکیا ۹ اولین گوشی برند نوکیا است که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید : معرفی گلکسی A8s سامسونگ

از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، گفته می‌شود این گوشی دارای تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است که در کنار آن تا حداکثر ۶ گیگابایت حافظه رم قرار دارد. از لحاظ حافظه داخلی هم می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از حداقل ۱۲۸ گیگابایت را داشته باشیم. نمایشگر ۵.۹۹ اینچی آن از نوع اولد خواهد بود و یک باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی این گجت را تامین می‌کند. همچنین باید خاطرنشان کنیم که احتمالا نوکیا ۹ اولین گوشی این شرکت است که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید : (هواوی نوا 4) با دوربین 48 مگاپیکسلی

علاوه بر انتشار تمام این تصاویر و خبرها، هنوز خبر چندان موثقی در رابطه با تاریخ انتشار این گوشی منتشر نشده است. البته طبق یک گزارش، این گوشی در آخرین هفته ماه ژانویه معرفی می‌شود.

 منبع  دیجی کالا,Gizmo China

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو