پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

معرفی 5 برنامه ویرایش عکس بر اساس هوش مصنوعی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در طول سال های اخیر دانشمندان زیادی در مورد امکانات شگفت انگیز هوش مصنوعی صحبت می‌کردند و اکنون به تدریج امکانات زیادی مربوط به این حوزه را می‌توانیم مشاهده نموده و حتی از آن‌ها استفاده نماییم.

در ادامه به معرفی ۵ اپلیکیشن ویرایش عکس می پردازیم که با استفاده از هوش مصنوعی امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهند.

Cartoonify (وب) – خط‌ خطی‌های بچگانه یک هوش مصنوعی

برنامه ویرایش عکس

سایت Cartoonify، با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌های شما را به خط‌خطی‌های ساده و بچگانه تبدیل نماید. با توجه به اینکه نحوه عملکرد این سیستم زیاد هم جذاب نیست، ولی باز هم جالب توجه است. سیستم هوش مصنوعی این سایت، به این شکل عمل می کند که  ابتدا عکس موردنظر را تحلیل می نماید و سرانجام عناصر مهم آن به شکل خط‌خطی‌های بچگانه به کار تحویل داده می شود.

DeepAngel(وب) – حذف اشیاء از تصاویر

برنامه ویرایش عکس

با توجه به اینکه برای حذف موارد مختلف از تصاویر می توان از نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ استفاده نمود، اما استفاده از این نرم افزارها تا حد زیادی وابسته به کاربر می باشند ولی سیستم DeepAngel به‌صورت کاملاً خودکار این کار را انجام می‌دهد. این سیستم در حال حاضر فقط مواردی مانند انسان، سگ، گربه، فیل و تعداد کمی از موارد دیگر را می‌تواند تشخیص دهد و شروع به حذف آن ها نماید. با توجه به این که این فرایند کاملا خودکار است، در اکثر اوقات این برنامه ویرایش عکس عملکرد قابل توجهی ندارد ولی به تدریج کارایی آن بهتر می شود.

Polarr Deep Crop (iOS) – کراپ هوشمند عکس‌های مختلف

برنامه ویرایش عکس

از مهم‌ترین بخش‌های عکاسی ترکیب بندی بود. بعد از ثبت عکس،عکاسان بسیاری در برنامه ویرایش عکس مورد نظر خود، با برش عکس، با توجه به سلیقه خود ترکیب بندی آن را تغییر می‌دهند. اگر می‌خواهید کراپ کردن حرفه‌ای را بیاموزید و یا این کار را یک هوش مصنوعی برای شما انجام دهد، برنامه ویرایش عکس Polarr Deep Crop را نصب و بررسی نمایید.

این برنامه را توسعه‌دهندگان برنامه ویرایش عکس محبوب Polarr ارائه نموده اند، با استفاده از هوش مصنوعی ابتدا عکس موردنظر را بررسی نموده و در نهایت برای کراپ کردن آن، گزینه‌هایی را ایجاد می کند. اگرچه بر روی کاغذ چنین قابلیتی بسیار ساده به نظر می‌رسد، ولی اگر می‌خواهید عکس‌های ثبت شده خود را در زاویه های مختلف مشاهده نمایید، این برنامه را نصب نمایید.

دانلود: iOS (۰.۹۹ دلار)

GoArt (وب،iOS، اندروید) – تبدیل عکس به سبک‌های معروف نقاشو

برنامه ویرایش عکس

در بین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی، GoArt طرفداران بسیار زیادی دارد که به غیر از نسخه اندروید و iOS، از نسخه تحت وب آن هم می‌توان استفاده کرد. در این حوزه اگر از برنامه هایی مانند Prisma یا Pikazo استفاده کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که در این برنامه ها تبدیل عکس به نقاشی تقریباً مدت زیادی به طول می‌انجامد. اما اپلیکیشن GoArt، به‌خصوص نسخه وب آن، سرعت زیادی دارد و خیلی سریع عکس مذکور را به سبک نقاشی مطابق سلیقه کاربر تبدیل می نماید.

نسخه رایگان این برنامه ویرایش عکس از سبک‌های نقاشی مختلفی پشتیبانی می نماید و با پرداخت مبلغ موردنظر، می‌توانید از تمام سبک‌های موجود در سرویس استفاده نموده و در نهایت عکس تغییریافته موردنظر را دانلود نمایید تا به عنوان مثال بتوانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود:اندروید و iOS (رایگان)

Visionist (iOS) – کنترل گسترده برای تبدیل عکس به نقاشی‌های مختلف

برنامه ویرایش عکس

Visionist هم یک برنامه دیگری است که برای تبدیل عکس به نقاشی استفاده می شود ولی دست کاربر را بازتر می‌گذارد و کاربر تا حد زیادی می‌تواند تغییرات موردنظر خود را ایجاد نماید. به‌عنوان مثال، از آنجایی که آیفون‌ها از حالت پرتره استفاده می کنند و می‌توانند پس‌زمینه را از سوژه جدا کنند، در این ویرایش‌ها می‌توانید فوکوس و مات بودن نقاشی‌های ایجاد شده را دست‌کاری کنید. برای هرکدام از سبک‌ها هم سه حالت انتزاعی مختلف وجود دارد که باعث می‌شود نتایج نهایی تکراری نباشند. از همه جالب‌تر، این است که می‌توانید دو سبک موردنظر خود را ترکیب نموده تا یک سبک جدید ایجاد شود. نسخه‌ی رایگان این برنامه از ۱۰ سبک استفاده میکند و با پرداخت مبلغ موردنظر، می‌توانید از ۷۰ سبک موجود استفاده نمایید.

منبع  دیجی کالا , Make Use Of

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو