پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

گوشی 5G وان پلاس و انتشار تصاویر آن

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با وجود ابنکه گوشی وان پلاس 5G در یک قاب پلاستیکی ضخیم پنهان شده بود اما اولین جایی که گوشی وان پلاس اولین پروتوتایپ از گوشی ۵G خود را نشان داد،

نمایشگاه موبایل بارسلون ۲۰۱۹ بود. این گوشی به یک شبکه محلی ۵G در نمایشگاه متصل بود و از فناوری موج‌های میلی‌متری بهره می بردد. اخیرا شرکت وان پلاس تایید کرده که تصمیم دارد به وسیله یک اپراتور فنلاندی، این گوشی را در این کشور و در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹، ارائه نماید.

وان پلاس علاوه براینکه نمایشگر روشنی دارد و مدام در حال نمایش دادن محتوا است، هیچ اطلاعات دیگری از این محصول را انتشار نداده است .

بیشتر بخوانید : اینترنت 5G در راه است عجله نکنید!

به نقل از وان پلاس این گوشی یک آپدیت سخت‌افزاری نسبت به وان پلاس ۶T نیست و یک محصول کاملا جدید می باشد. سرعت اینترنت در این گوشی می‌تواند حداکثر ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه می باشد که می تواند به اینترنت ۵G وصل شود و محتوای در حال نمایش با اینکه با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و در رزولوشن HD بود، تنها به ۱۵ مگابیت اینترنت نیاز داشت. همچنین تصور می شود که نمایشگر این گوشی بدون بریدگی است. اما امکان دارد که وان پلاس برای مشخص نشدن طراحی این گوشی، بریدگی را .پنهان کرده باشد همان طور که در تصاویر بعدی مشاهده می کنید.

OnePlus 5G,5g one plus,گوشی 5g وان پلاس

 

قبلااین موضوع به تایید وان پلاس رسیده بود که این گوشی با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ رئه خواهد شد و مدیرعامل این شرکت نیز گفته بود که قیمت گوشی ۵G این شرکت، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار گران‌تر از مدل‌های ۴G می باشد. همچنین با توجه به این تصاویر، به نظر می‌رسد که وان پلاس مانند شرکت سونی از نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ استفاده می کند.

 

5g one plus,5g گوشی وان پلاس

 

محتوای در حال نمایش روی این گوشی در نمایشگاه نیز استریم زنده از بازی Ace Combat 7 بود که توسط Shadow، یک پلتفرم ابری بازی، انجام می‌شد. البته به کسی اجازه داده نمی‌شود که این گوشی را از نزدیک لمس کند و تنها به بازدید کنندگان یک کنترلر اکس‌باکس وان داده می‌شد تا با آن بتوانند با این گوشی بازی کرده و به نوعی با آن کار کنند. این بازی به صورت مستقیم از روی حافظه ابری از سروری در آمستردام اجرا می‌شود. از آن‌جایی که تکنولوژی ۵G اپراتور اسپرینت هنوز حاضر نیست، این گوشی به یک ایستگاه کوچک ۵G که در فرفه کوالکام است وصل شده است.

 

 

به نقل از نویسنده وب‌سایت ورج، در سرعت اینترنت این گوشی موارد مختلفی موثر است. مشخص نیست به دلیل بلوتوث و کندی ارتباط دسته با گوشی بوده یا به دلیل کندی اینترنت، در هر صورت سرعت بازی کمتر از آن چیزی که باید باشد، عنوان شده است. یک دلیل دیگر برای کند بودن این بازی می‌تواند آن باشد که ارتباط بین گوشی و سرور مقصد، از طریق اینترنتی انجام می‌شد که واقعا ۵G یا در حد و اندازه‌های ۵G نیست. اما در هر صورت اینکه می‌توان یک بازی کامپیوتری را روی یک گوشی بازی کرد، ایده فوق العاده‌ای است اما وان پلاس در نشان دادن آن به وسیله ۵G، خیلی موفق نبوده است.

بیشتر بخوانید : استفاده از اینترنت 5G هواوی در نیوزیلند ممنوع شد

گوشی 5g وان پلاس

 

در نهایت این آزمایش انجام بازی با سرویس ابری نیز با مشکلات دیگری مواجه شد که مشکلات ابتدایی شبکه ۵G در مقطع کنونی می تواند دلیل آن باشد. همچنین فراموش نکنیم که سرویسی مثل Shadow، برای استریم کردن بازی‌ها روی شبکه ۴G طراحی شده و این یعنی از اساس این سرویس به سرعت اینترنت بالایی نیاز ندارد و درواقع برای ۵G بهینه سازی نشده تا عملکرد بهتری نشان دهد.

بیشتر بخوانید : کاربردهای اولیه اینترنت 5G

 منبع  TheVerge , دیجی کالا

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو