پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

ویندوز 10 و امکانات جدید quick action

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت مایکروسافت روی یک امکان جدید ویندوز 10 کار می کند، این امکان کاربران را قادر می کند  تاعملکرد سریع خود را در Action Center  با عنوان quick actionایجاد نمایند.

اکنون ویندوز 10 مجموعه‌ی محدودی از از اقدامات سریع را دارا می باشد، که شامل راه‌های میانبر برای فعال یا غیرفعال کردن Focus Assist، ردیابی موقعیت مکانی، گزینه‌های دسترسی به شبکه و ضامن حالت هواپیما می‌باشد.

اما در به‌روزرسانی بعدی سیستم‌عامل، مایکروسافت امکان سفارشی سازی اقدامات سریع را از طریق Microsoft Flow ایجاد می کند. با توجه به مطالبی که در Twitter منتشر شده و اطلاعاتی که توسط Albacore کش شده است، هر جریان با دکمه‌ی خودش می‌آید، بنابراین شما می‌توانید آن طور که می‌خواهید جریان‌ها را بسازید.

توسعه دهندگان می‌توانند اقدامات سریعی برای نرم‌افزارهای خود ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید :  دلایل نصب ویندوز 10

چرا این موضوع برای کاربران ویندوز 10 مهم است؟ به دلیل این که با اقدامات سریع سفارشی می‌توانید کارهای خود را در ویندوز 10 به‌راحتی انجام دهید، مخصوصا برای وظایف تکراری که شما باید آن‌ها را به صورت مکرر انجام دهید.

این کلیدهای میانبر به یک دلیل دیگر هم اهمیت دارند. با استفاده از آن‌ها می‌توان ویندوز 10 را طوری برنامه ریزی کرد که به صورت خودکار فعالیت های خاصی را انجام دهد. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که فعالیت‌های پرتکرار باید در طول روز بارها و بارها انجام شوند.

علاوه بر این اگر مایکروسافت این قابلیت را برای توسعه دهندگان ایجاد نماید، برنامه‌های کاربردی می‌توانند با اقدامات سریع خودشان همراه شوند و دوباره کنترل راحت‌تر و دسترسی سریع‌تر به وظایف خاص را برای کاربران فراهم می‌کند.

در مورد زمان انتشار این قابلیت هیچ خبری منتشر نشده است، اما مایکروسافت اعلام کرده که مسیری برای هموار کردن اقدامات سریع در بیلدهای پیش‌نمایش ویندوز 10 ایجاد خواهد کرد. به عبارتی دیگر احتمال دارد که در آینده‌ای نزدیک این ویژگی در یک بیلد پیش‌نمایش برای کاربران اینسایدرها در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید : مایکروسافت مرورگر edge را تغییر می دهد

در حال حاضر نسخه 19H1 ویندوز 10 در مرحله‌ی پیش‌نمایش می‌باشد، که قرار است در بهار 2019 در دسترس عموم قرار گیرد. طبق برنامه منتشر شده توسط مایکروسافت، انتظار می‌رود که به‌روز‌رسانی بزرگ بعدی برای ویندوز 10 در پاییز 2019 به مرحله نهایی برسد.به یقین در این نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 نیز با چندین امکان جدید و جذاب دیگر روبرو می شویم.

 منبع  وینفون,SOFTPEDIA

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو