پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

هواوی عینک هوشمند می سازد!

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت هواوی عینکی ساخته که دارای هدفون‌هایی است که صدا را به صورت مستقیم به گوش شما می رساند.

طبق گفته هواوی، صدایی که از این هدفون عینک هوشمند خارج می شود باید بسیار بلند باشد تا توسط افراد دیگر شنیده شود و اصلا صدای خروجی عادی قابل تشخیص نمی باشد.

تولید عینک هوشمند توسط هواوی

تصور می شود که انتظار‌های طولانی مدت برای عرضه گوشی هوشمند هواوی P30 به پایان رسیده اما‌ این شرکت در آخرین روز‌های قبل ازا رائه این گوشی ، عینک آفتابی هوشمندی را به عنوان آخرین سورپرایز به تصویر کشیده است.

عینک هوشمند هواوی

طبق گزارش های موجود در وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، شاید همین عینک آفتابی هوشمند یکی از دلیل هایی است که موجوب به تاخیر انداختن عرضه گوشی هواوی P30 شد. هواوی به دنبال ساختن ابزاری پوشیدنی بود که علاوه بر راحتی و زیبایی، کارآمد هم باشد.

بیشتر بخوانید :(هواوی نوا 4) با دوربین 48 مگاپیکسلی

البته کاربری اصلی‌این عینک هنوز مشخص نیست اما بر اساس خبرهای شنیده شده در واقع یک جفت هدفون در قسمت بالایی گوش کاربر در درون‌این عینک آفتابی تعبیه شده است.با استفاده از این عینک می توان به‌ تماس‌ها پاسخ داد. به عبارت دیگر بدون نزدیک کردن گوشی به گوشتان می توانید به تماس ها پاسخ دهید.

 

 

نکته قابل توجه این است که در عینک هوشمند هواوی از دوربین استفاده نشده است. طبق گفته هواوی هدف از این کار مقابله از ایجاد هرگونه بحث‌و‌جدل درباره‌ی نقض حریم خصوصی کاربر بوده است.علاوه بر این، عینک هوشمند به گواهی IP67 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردو‌غبار تجهیز شده است.

 

همچنین عینک هوشمند هواوی قرار است قاب چرمی داشته باشد و در بخش پایینی آن از درگاه USB-C استفاده شودد. این عینک دارای قابلیت شارژ بی‌سیم می باشد. قرار نیست تا قبل از ژوئیه‌ی۲۰۱۹ (تیرومرداد۱۳۹۸) روانه‌ی بازار شود. تابه حال در مورد قیمت این عینک هوشمند خبری منتشر نشده است.

عینک هوشمند هواوی


این عینک هدفون هایی دارد تا صدا را مستقیما به گوش شما هدایت کند. هواوی اظ‌هار کرده است که صدای خارج شده از‌این هدفون باید بسیار بلند باشد تا توسط افراد دیگر شنیده شود و صدای خروجی عادی به هیچ عنوان قابل تشخیص نیست. بنابراین می توانید‌این بلندگو را مشابه بلندگو‌های مستقل دستگاه‌های واقعیت مجازی مانند اوکولوس گو در نظر بگیرید.

هیچ دکمه‌ای روی‌ این عینک وجود ندارد و تاییدیه مقاومت در برابر آب IP67 را نیز دارد.‌این دستگاه بدون سیم و با استفاده از فناوری NFC و یک قابل شارژ ویژه شارژ خواهد شد. قیمت‌این عینک هنوز مشخ نشده است اما تاریخ عرضه آن در حدود ماه ژوئن سال جاری میلادی خواهد بود. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که گجتی که عرضه هواوی P30 را تا امروز به تاخیر‌انداخته است موفق به جلب نظر علاقه مندان به‌این کمپانی خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید : (هواوی نوا 4) با دوربین 48 مگاپیکسلی

 منبع  آیتنا , techcrunch

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو