پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

لپ تاپ سامسونگ با نمایشگر منعطف

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نمایشگرهای انعطاف پذیر یکی از روندهایی هستند که حتما آینده نمایشگرها را در دستگاه‌های مختلف تغییر خواهد داد.

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پنل نمایشگر گوشی‌های هوشمند، تلویزیون و … در این زمینه بسیار سرمایه گذاری کرده است. خبرهای جدید نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک اولین لپ‌تاپ سامسونگ با نمایشگر منعطف به بازار ارائه می شود.

دستگاه‌ها وابزارهایی که در حال استفاده از آن ها هستیم با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری کوچکتر و نازک‌تر می شوند. از موارد بسیار مهمی که در تعیین اندازه و حالت یک گجت تاثیرگذار است نمایشگر آن است. بسیاری از سازندگان پنل‌های نمایشگر در دنیا با وجود اینکه این موضوع را می دانند همواره تلاش می کنند تا ضخامت نمایشگر را کاهش داده و حتی نمونه‌هایی از نمایشگرهای منعطف را به عرصه نمایش گذاشته اند.

لپ تاپ منعطف سامسونگ

دو تولیدکننده بزرگ پنل‌های نمایشگر در دنیا، ال جی و سامسونگ، سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه داشته‌اند و تابحال چندین مورد از نمایشگرهای منعطف خود را معرفی کرده‌اند. این دسته از نمایشگرها آینده نمایشگرهای کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند هستند. به دلیل اینکه شرکت‌های سخت‌افزاری تمایل زیادی دارند تا در اندازه و طراحی دستگاه‌های خود تحول ایجاد کنند و انعطاف‌پذیر بودن نمایشگر گامی مهم در رسیدن به این هدف می باشد.

ال جی راه خصوص به خود را برای رسیدن به این هدف پی می گیرد، اخیرا شرکت سامسونگ با بعضی از بزرگترین سازندگان کامپیوترهای شخصی مانند لنوو و دل وارد مذاکره شده تا نمایشگرهای منعطف خود را به آنها بفروشد. در نقطه مقابل رقیب بزرگ این شرکت یعنی سامسونگ نیز ظاهرا بیکار ننشسته است و نمی‌خواهد این عرصه مهم را به رقیب هموطن خود واگذار کند.

 لپ تاپ منعطف سامسونگ

مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ خبر از تلاش این شرکت برای تولید لپ‌تاپی با نمایشگر منعطف داده است. در حال حاضر تولید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف به یکی از ترندهای بسیار نوآورانه تبدیل شده و شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، هواوی و حتی لنوو درصدد عرضه گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو هستند. ظاهرا این رویه به بازار لپ‌تاپ‌ها نیز سرایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : گوشی تاشو در کدام کشورها عرضه می شود؟

در آینده باید ببینیم ورود نمایشگرهای منعطف به بازار لپ‌تاپ چه تاثیری بر بازار کامپیوترهای شخصی می گذارد و شرکت‌های سخت‌افزاری چه امکاناتی برای این دستگاه‌ها ایجاد می کنند.

منبع  وینفون , MSPU

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو