پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

آمار نصب ویندوز 10 از ویندوز 7 بیشتر شده است

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ارزشمندترین شرکت جهان در سال 2018 شرکت مایکروسافت بود و علاوه بر این، ویندوز ۱۰ هم موفق شد که یک نقطه عطف مهم را پشت سر بگذارد .

طبق گزارش Net Applications، اکنون ویندوز ۱۰ محبوب‌ترین و معروف ترین سیستم‌عامل کامپیوترهای دسکتاپ جهان به حساب می آید به صورتی که آمار نصب ویندوز 10 از ویندوز 7 بیشتر شده است. در ماه دسامبر ۲۰۱۸، ویندوز ۱۰ در ۳۹.۲۲ درصد از کامپیوترها دسکتاپ جهان نصب شده و این عدد برای ویندوز ۷، فقط ۳۶.۹ درصد است. مایکروسافت برای رسیدن به این آمار، حدود ۳ سال و نیم تلاش کرد و این نمایانگر محبوبیت عظیم ویندوز ۷ است که حدود ۱۰ سال پیش ارائه شد.

بیشتر بخوانید : دلایل نصب ویندوز10

تا یک سال دیگر شرکت مایکروسافت در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰، به پشتیبانی از ویندوز ۷ خاتمه می دهد.

ویندوز10

در ابتدا مایکروسافت قصد داشته ویندوز ۱۰ را در طی سه سال وارد ۱ میلیارد سیستم کند اما به سرعت متوجه شد که ویندوز فون در راستای رسیدن به این هدف، نمی تواند نقش مهمی داشته باشد. در حال حاضر حدود ۷۰۰ میلیون گجت شامل کامپیوترهای دسکتاپ، تبلت‌ها، گوشی‌ها و حتی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، از ویندوز ۱۰ استفاده می کنندد. با توجه به اقدامات مایکروسافت درمورد ارائه‌ی رایگان ویندوز ۱۰ برای مالکان ویندوز ۷ و بسیاری از اقدامات دیگر، ویندوز ۷ طی این سال‌ها همچنان محبوب باقی مانده است.

بیشتر بخوانید : نصب ویندوز به صورت حضوری در محل

در این مورد باید یادآوری کنیم که طبق برنامه‌ی مایکروسافت، این شرکت یک سال دیگر در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰، پشتیبانی از ویندوز ۷ را متوقف می‌کند. البته با توجه به اینکه تعداد زیادی از سیستم‌ ها دارای ویندوز 7 هستند، مایکروسافت همچنان باید تلاش کند تا بتواند کسب‌وکارها و کاربران را به استفاده از ویندوز ۱۰ ترغیب کند. مایکروسافت زمانی که کاربران ویندوز xp را ترغیب می کرد تا از ویندوز 7 استفاده کنند نیز همچنی چالشی را داشت.

 منبع  دیجی کالا.The Verge

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو