پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

دلایل نصب ویندوز10

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در این مقاله با 10 مورد از دلایلی که کاربران را در نصب ویندوز 10 ترغیب می کند آشنا می شوید.

1-در ویندوز 10 سرعت لود برنامه ها به شدت افزایش یافته است.همچنین تماشای ویدئو حتی از مک او اس مک بوک نیز سریع‌تر شده است .در ویندوز 10 سرعت اود ویندوز بسیار افزایش یافته است. و دایرکت ایکس 12/ DirectX 12 با انجین 3D پرفورمنس و عملکرد بازی‌ها را بسیار بالابرده است.

2- عدم وجود منوی استارت در ویندوز 8 باعث نارضایتی کاربران شده بود که در ویندوز 10 این منو در جای خود قرار گرفت و سیستم چینش آیکون‌ها روی صفحه اصلی با سیستم لمسی درهم‌آمیخته و ترکیب زیبایی پیداکرده است.

منوی استارت در ویندوز10

3- کورتانا، دستیار صوتی صحبت کردن با فناوری جذاب است که از طریق ویژگی «follow me» با کاربران ویندوز صحبت می‌کند و دستورالعمل‌های مختلفی را به صورت کلامی به کاربران ارائه می‌دهد.و آنچه تحت نام Siri در اپل و Google Now در اندروید مشاهده می کنید را به‌ صورت پیشرفته در سیستم صوتی کورتانای ویندوز مایکروسافت قابل مشاهده است.

دلیل نصب ویندوز10

4- اگر از ویندوز 7 استفاده می‌کنید فروشگاه برنامه های ویندوزی را ندارید.اگر ویندوز 10 را نصب کنید، فروشگاه برنامه های ویندوز 10 به‌ صورت تمام صفحه در دسترس قرار می گیرد . در واقع برنامه هاییونیورسال هماهنگی بیشتری در انواع دستگاه های پی سی ، تبلت ، گوشی و غیره دارند . در واقع برنامه نویسان فقط یک برنامه طراحی می کنند و برای اجرا در پلتفرم های مختلف که ویندوز 10 روی آن ها اجرا می شود تغییر جزئی می دهند.

قابلیت ویندوز10

5- امروزه سیستم لمسی گوشی هوشمند، تبلت و نویگیشن، بدون فناوری لمسی معنا ندارند. آنچه در سیستم لمسی ویندوز 10 مشاهده می‌کنید کاربر پسندتر از قبل شده و با انواع پلتفرم ها کارآیی بهتری پیداکرده‌ است.

بیشتر بخوانید: خدمات نصب ویندوز و فعالسازی شرکت رایان باما

6- راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی (Action Center) و نوتیفیکیشن در ویندوز 10 ایده جالبی است که انجام شده و به‌ صورت پاپ آپ از آب‌وهوا، ایمیل‌های رسیده، پیام‌های دریافتی از شبکه‌های اجتماعی، تقویم و تولد ، ایمیل (یاهو ، جیمیل و هر سرویس ایمیل دیگر) و یادآوری … در ویندوز 10 قابل نمایش است.

امکانات ویندوز10

7- مرورگر اج مرورگر مخصوص ویندوز10 پیشرفت بسیاری داشته است و مارک آپ کردن صفحات حین Browse با توانایی‌های جدید قابل‌ذکر است . همچنین اگر صفحه نمایش لمسی در اختیار دارید می توانید روی وب یادداشت بگذارید (البته این کار بدون داشتن صفحه لمسی و با استفاده از موس امکان پذیر است.

مرورگر جدید ونیدوز10

8- امنیت در ویندوز 10 و ویندوز 8 قابل مقایسه نیست و سه قابلیت Device Guard، Microsoft Passport و Windows Hello در ویندوز10 دلیلی بر این مورد است . در Windows Hello شما می توانید با انداختن عکسی توسط وب کم خود ، از طریق شناسایی چهره وارد ویندوز شوید . Device Guard نیز از ورود بدافزار ها و ویروسی شدن سیستم جلوگیری می کند. ویندوز 10 دارای آنتی ویروس داخلی می باشد . همچنین شما می توانید از هر دو قابلیت رمز و شناسایی چهره استفاده کنید که این قابلیت در ویندوز 10 Microsoft Passport نام دارد .

9- کاربران ویندوز 10 مانند کاربران سیستم‌عامل مک می‌توانند از قابلیت دسکتاپ مجازی بهره‌مند شوند و با جستجوی ساده در ویندوز 10 می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

10- با استفاده از حالت Continuum می توانید ، صفحه نمایش کامپیوتر خود را در دستگاه های دیگر مانند گوشی تبلت و غیره ، با استفاده از وایرلس و یا سیم ، به اشتراک بگذارید .

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو