پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

وینفون : پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل پایان می یابد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بی شک یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای طرفداران سایت وینفون و همچنین گوشی‌های لومیا ویندوز فون بوده است.

ولی آن روزها دیگر تمام شده است و مدت زیادی است که مایکروسافت تمرکز خود را از روی این سیستم عامل برداشته و تنها به ویندوز 10، و پلتفری  با نام اندروما که قرار است به زودی از راه برسد توجه می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مایکروسافت به تازگی صفحه پرسش و پاسخ خود را در مورد تاریخ پایان پشتیبانی برای ویندوز 10 موبایل آپدیت نموده که تا کنون در این صفحه تنها به تاریخ 10 دسامبر 2019 اشاره شده بود. حال این شرکت جزئیات بیشتری را برای توضیح اینکه چرا پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل در حال تمام شدن است، آنچه کاربران می‌توانند انجام دهند و چه اتفاقی برای کسانی که پس از به پایان رسیدن پشتیبانی رسمی از ویندوز 10 موبایل از این سیستم عامل مهاجرت نمی‌کنند رخ خواهد داد، ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید : دلایل نصب ویندوز 10

طبق گفته مایکروسافت، کسانی که هنز می خواهند از یک دستگاه مبتنی بر ویندوز 10 موبایل استفاده کنند، می‌توانند کماکان از گوشی خود به صورت عادی استفاده کنند، اما بعد از 10 دسامبر، مایکروسافت دیگر هیچ گونه به‌روزرسانی‌های امنیتی و رفع اشکال برای آنها عرضه نخواهد کرد. اما تهیه پشتیبان (به کاپ) جدید برای “تنظیمات و بعضی برنامه ها” بعد از 10 مارس 2020 دیگر امکان پذیر نخواهد بود. در واقع پس از این تاریخ هیچ تضمینی وجود ندارد که این قابلیت ها به کار خود ادامه دهند.
علاوه بر این، امکاناتی مانند بارگذاری خودکار عکس و بازیابی از یک نسخه پشتیبان ممکن است در عرض 12 ماه پس از 10 مارس 2020 متوقف شود. در مورد به‌روزرسانی برنامه ها، مایکروسافت می‌گوید پشتیبانی اپلیکیشن ممکن است در هر زمان به پایان برسد. به نظر می‌رسد پس از تاریخ پایان پشتیبانی در 10 دسامبر، مایکروسافت استور همچنان به کارکرد خود ادامه خواهد داد، اما هیچ تضمینی برای اینکه چه مدت این روند ادامه خواهد داشت، وجود ندارد.

وینفون

اگر شما در حال حاضر یک کاربر ویندوز 10 موبایل هستید، مایکروسافت می‌گوید برای استفاده از نرم افزار و خدمات مایکروسافت، شما باید به یک دستگاه iOS یا اندروید مهاجرت کنید. شاید این حرف عجیب به نظر برسد ولی مایکروسافت مدت زیادی است که به این موضوع اشاره دارد و سعی کرده کاربران سایر پلتفرم‌ها را به سمت خدمات خود جذب نماید و موفقیت‌های بزرگی هم به دست آورده است. مایکروسافت می‌گوید دلیل این پیشنهاد این است که پشتیبانی از ویندوز 10 موبایل تمام شده است و سیستم عامل های دیگر موبایل در حال گسترش هستند.

ویندوز 10 موبایل دیگر انتظارات بسیاری از کاربران را فراهم نمی کند.

اطلاعات ارائه شده توسط مایکروسافت عبارت اند از:  آخرین به‌روزرسانی عمده برای سیستم عامل ویندوز 10 ، موبایل نسخه 1709 می باشد و همان طور که گفته شد، این نسخه دیگر از تاریخ 10 دسامبر 2019 پشتیبانی نمی‌شود. همچنین اگر دستگاه شما برای نسخه 1709 واجد شرایط نبوده و نسخه 1703 آخرین به‌روزرسانی دریافت شده توسط دستگاه شما بوده است – که فقط شامل مایکروسافت لومیا 640 و 640 XL می‌شود – تاریخ پایان پشتیبانی برای دستگاه شما، 11 ژوئن است.

وینفون

این شرکت همچنین خاطرنشان کرده است که هیچ برنامه‌ای برای حذف به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 از سرورهای خود ندارد و همچنان می‌توانید از نرم افزار Windows Device Recovery Tool استفاده کنید.

در انتها لازم است اشاره کنیم که پایان پشتیبانی به این معنی است که این دستگاه‌ها دیگر به‌روزرسانی نمی‌شوند، اما همچنان به کار ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید : آمار نصب ویندوز 10 از ویندوز 7 بیشتر شده است.

 منبع  وینفون,WINDOWSCENTRAL,NEOWIN

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو