پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

وینستا،اپلیکیشن ایرانی منتشر شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

از مدتی پیش تیم ایرانی مه استودیو روی یک اپلیکیشن غیر رسمی اینستاگرام برای ویندوز 10 دسکتاپ و موبایل در حال کار می باشند.قرار بود چند هفته پیش اپلیکیشن Winsta (وینستا) به طور رسمی انشار یابد،

ولی با وجود بعضی از مسائل و مشکلات مربوط به منتشر شدن نرم افزار در مایکروسافت استور، انتشار آن با تأخیر همراه شد.سرانجام Winsta به وسیله شرکت مایکروسافت به تایید رسیده است و اکنون قابل دانلود می باشد.

وینستا اپلیکیشن ایرانی 3


از همان زمانی که ویندوز فون توسط مایکروسافت ارئه شد، تیم توسعه دهنده ی ایرانی توجه ویژه ای به این پلتفرم داشتند و ما شاهد این بودیم که برنامه‌های خلاقانه‌ای برای این سیستم عامل ارائه شد. بعدها با معرفی پلتفرم یونیورسال و سیستم عامل ویندوز 10، این پشتیبانی بیشتر شد و توسعه دهندگان مختلفی برنامه‌های خود را برای ویندوز 10 دسکتاپ و موبایل ارئه نمودند.

وینستا اپلیکیشن ایرانی4


تیم مه استودیو یکی از گروه‌های توسعه دهنده موفق ایرانی است که تابحال اپلیکیشن‌های کاربردی بسیار خوبی را در مایکروسافت استور ارائه نموده و به همین دلیل در میان کاربران ویندوزی، بخصوص ویندوز 10 موبایل از محبوبیت بالایی برخوردار است.Winsta نام اپلیکیشن جدید مه استودیو بوده که با هدف ارائه یک تجربه بی نقص از اینستاگرام در ویندوز 10 دسکتاپ، موبایل، هولولنز و… به صورت یونیورسال گسترش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: نصب نرم افزارهای کاربردی با قیمت ارزان، کلیک کنید

فیلم کوتاه زیر را مشاهده نمایید تا با امکانات و محیط برنامه وینستا بیشتر آشنا شوید.


در نسخه اولیه وینستا قابلیت مشاهده پست‌ها، کامنت ها، جستجو، مشاهده استوری و پاسخ به آن‌ها، دایرکت اکتیویتی و موارد دیگری وجود دارد و طبق گفته‌های توسعه دهندگان، امکاناتی مانند پست استوری، پست عکس، فیلم و آلبوم و… در به روز رسانی‌های آینده تا حد امکان اضافه می شود. این تیم در تلاش هستند تا تمام امکانات نسخه‌های اندروید و آی او ای اینستاگرام را در این اپلیکیشن در دسترس کاربران ویندوزی قرار دهند. این اپلیکیشن دارای تم تیره و طراحی فلوئنت هم می باشد.

وینستا اپلیکیشن ایرانی

بیشتر بخوانید: نصب انواع ویندوز با قیمت ارزان؛ با حضور در محل مشتری

 اپلیکیشن Winsta در مایکروسافت استور با قیمت 2.99 دلار برای دانلود در دسترس قرار گرفته و البته یک نسخه آزمایشی از آن نیز برای کاربران در نظر گرفته شده تا قبل از خرید بتوانند آن را مورد بررسی قرار دهند. همچنین مه استودیو برای کاربران ایرانی قیمتی بسیار پایین‌تر در نظر گرفته و قرار است به زودی روش خرید ساده‌ای را برای این گروه از کاربران ارائه نماید که به محض اعلام، ما نیز آن را به اطلاع شما می رسانیم.

روش خرید برنامه وینستا برای کاربران ایرانی

جهت خرید برنامه وینستا می بایست به این لینک مراجعه کرده و با پرداخت 5000 هزار تومان این ابرنامه را خریداری نمایید. همچنین در این لینک، نحوه خرید این برنامه به صورت کامل آموزش داده شده است. دقت داشته باشید که کدهای خریداری شده یکبار مصرف هستند و پس از استفاده برنامه به صورت رایگان در دسترس تمامی دستگاه‌های مرتبط با اکانت مایکروسافت شما خواهد بود و نیازی به خرید چندین باره برای هر دستگاه نیست.

دانلود از استور مایکروسافت     حجم : 29.5MB

منبع  وینفون

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو