پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

اینستاگرام: نحوه دانلود فیلم، عکس و استوری

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اینستاگرام کاربران بیشماری دارد که اکنون تعداد آن ها به بیش از یک میلیارد می رسد و برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو محبوب ترین شبکه اجتماعی به حساب می آید

و امکانات زیاد و جذابی دارد. یکی از مواردی کاربران خیلی به آن نیاز دارند دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام است ولی به صورت مستقیم نمی توانند این کار را انجام دهند. روش هایی برای این کار وجود دارند که ما در این مطلب آن را شرح می دهیم.
با این روش ها به راحتی می توانید فیلم و عکس و استوری های دیگران را دانلود کنید. این مورد فقط برای اکانت های عمومی است و از اکات های خصوصی نمی توان فیلم و عکس و سایر موارد را دانلود کرد. در آخر هم می توانیم بگوییم تمام این کارها را هم بدون نیاز به نصب برنامه اینستاگرام و به صورت تحت وب می توان انجام داد.


روش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

 

روش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

 

استفاده از سایت DownloadGram یکی از بهترین و البته ساده ترین روش ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام است. چه در محیط کامپیوتر و چه در محیط گجت های مختلف می‌توان از این سایت استفاده کرد و تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود را دانلود نمود.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در کامپیوتر:

  1. ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید.
  2. بعد از پیدا کردن تصویر یا ویدیوی موردنظر، در گوشه سمت راست پایین پست، روی آیکون سه‌نقطه قرار گرفته کلیک کنید و در آخر گزینه‌ی Copy Link را انتخاب کنید.
  3. به سایت DownloadGram مراجعه کنید.
  4. آدرس کپی شده را در بخش نوار آدرس که در قسمت مرکزی سایت قرار دارد، وارد کنید.
  5. ری دکمه Download کلیک کنید و در آخر دکمه‌ی Download Image یا Download Video انتخاب کنید..

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در گوشی و تبلت:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و عکس یا ویدیو موردنظر خود را پیدا کنید.
  2. ابتدا بر آیکون سه نقطه ضربه بزنید و گزینه‌ی Copy Link را انتخاب کنید.
  3. مراحل ۳ تا ۵ مربوط به کامپیوترهای دسکتاپ که کمی بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، انجام دهید.

روش دانلود استوری از اینستاگرام

 

دانلود استوری از اینستاگرام

 

یکی دیگر از مواردی که کاربران اینستاگرام خیلی به آن نیاز پیدا می کنند، دانلود از استوری می باشد. اگر پروفایل موردنظر عمومی باشد روش کار بسیار ساده است ابتدا به سایت storiesig مراجعه کرده (البته این سایت فیلتر است?فیلتر شکن رو آماده کنید) و در قسمت username، نام کاربری موردنظر خود را وارد کرده سپس با این روش کل استوری‌های کاربر مذکور،عکس‌ها و ویدیوها نمایش داده می شود. در پایین هرکدام از آن‌ها هم دکمه Download قرار دارد که با کلیک یا ضربه بر آن می‌توانید استوری‌های موردنظر خود را دانلود کنید.

دانلود همه اطلاعات شخصی از اینستاگرام

روش دانلود همه اطلاعات از اینستاگرام

 

در کنار همه موارد ذکر شده، در آخر می بایست به امکان Data Download هم اشاره کنیم که اینستاگرام آن را در راستای همکاری با قانون GDPR اتحادیه اروپا، اخیرا ارائه کرده است. با این کار، اینستاگرام یک نسخه کپی از اطلاعات پروفایل شما، عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده، استوری‌هایی که آرشیو کرده‌اید، کپشن‌های مربوط به پست‌ها و استوری‌ها، نام کاربری فالوورها و افرادی که فالو کردید، پیام‌های دایرکت، کامنت‌ها و تنظیمات به ایمیل شما فرستاده می‌شود. در ضمن باید بگوییم که طبق گفته اینستاگرام، گردآوری و ارسال این اطلاعات معمولا تا ۴۸ ساعت طول می‌کشد.

برای استفاده کردن از این امکان، در نسخه وب ابتدا به تنظیمات پروفایل خود مراجعه کنید. بعد از کلیک بر گزینه Privacy and Security، در پایین صفحه در بخش Data Download بر گزینه Request Download کلیک کنید. بعد از این کار باید ایمیل و سپس رمز عبور اکانت خود را وارد کنید تا این داده‌ها به ایمیل شما ارسال شود. برای اپلیکیشن‌های اینستاگرام هم چنین کاری را انجام دهید، با این فرق که برای مراجعه به بخش Data Download نیازی به کلیک بر گزینه Privacy and Security ندارید و در همان بخش اصلی صفحه تنظیمات می‌توانید این گزینه را در قسمت Privacy and Security مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

طراحی انواع بنر سایت|بنر تلگرام |بنر اینستاگرام
روش های بازیابی اکانت هک شده در اینستاگرام
اینستاگرام: امکان ارسال پست هم زمان در چندین اکانت

منبع دیجی کالا

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو