پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اگر از کاربران گوشی همراه باشید بدون شک تابحال به این فکر کرده اید که بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10 چه برنامه ای است؟

تا به وسلیه آن سیستم اندروید را بروی ویندوز خود نصب کنید. شاید شما یک آیفون دارید و می خواهید اندروید را قبل از اینکه سوئیچ کنید تست کنید.
شاید شما یک توسعه دهنده هستید و نیاز به یک محیط تست برنامه دارید یا می خواهید سیستم عامل Android خود را سفارشی کنید بدون آنکه نگران تلفن آیفون خود باشید.
به هر دلیلی، شبیه ساز اندروید مفید است و می توانید  بر روی کامپیوتر خود داشته باشید. در این مطلب برنامه های شبیه ساز اندروید را معرفی م کنیم.

چه ویؤگی هایی باعث برتری یک شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10 می شود؟

چند شبیه ساز اندروید فوق العاده برای ویندوز 10 وجود دارد. بسیاری از بهترین شبیه سازهای اندروید نیز رایگان هستند. با این حال، یک شبیه ساز خوب و بد اندروید تفاوت دارد.
مهمترین ویژگی هر شبیه ساز اندروید ثبات است.با توجه به اینگه گزینه های مختلفی برای انتخاب یک شبیه ساز وجود دارد در صورت مشکل داشتن یکی می توانید از برنامه های دیگر در این زمینه استفاده نمایید.

بعدا، شما باید لیست ویژگی شبیه ساز اندروید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، برخی از شبیه سازهای اندروید برای کنترل کننده های شخص ثالث اجازه می دهند، به شما امکان شبیه سازی قابلیت های ریشه یا نصب APK های شخص ثالث را می دهد.
یادآوری: شبیه سازهای اندروید زیر همه کار می کنند و به طور منظم به روز رسانی می شوند، اما عملکرد شبیه ساز اندروید در نهایت با دستگاه ویندوز 10 شما است. مورد دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که برخی از شبیه سازهای اندروید سرعت بیشتری را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید : چگونه تنظیمات ویندوز 10 را انجام دهیم؟

شبیه ساز اندروید NoxPlayer

شبیه ساز اندروید

یکی از شبیه ساز ها برای اندروید برای ویندوز 10 است. NoxPlayer به طور گسترده ای اعتماد، قابلیت کامل، بسیار پایدار و به تعداد زیادی به جدول می افزاید. همچنین دارای تمام گزینه هایی است که شما برای درمان NoxPlayer مانند دیگر شبیه ساز ها نیاز دارید. به عنوان مثال، شما می توانید میزان پردازش پردازنده و RAM NoxPlayer را تعیین کنید، به شما این امکان را می دهد که مشخصات سخت افزاری دستگاه های مختلف را تقلید کنید.

Modders اندروید باید توجه داشته باشید که NoxPlayer همچنین مجهز به دسترسی ریشه است. به سادگی ریشه در تنظیمات سیستم خود را فعال کنید، و شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را برای modding و سفارشی دانلود کنید.

دانلود: NoxPlayer برای windows | macOS (رایگان)

شبیه ساز اندروید BlueStacks

شبیه ساز اندروید
یکی از محبوب ترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز 10 است و آسان است که بدانید چرا از نصب به رابط کاربر، BlueStacks سریع و آسان برای استفاده است. نصب آن بر روی دسکتاپ یا لپ تاپ شما، و BlueStacks به شما یک محیط کامل Android می دهد.

همانند bluestacks , Noxplayer گیمرهیا موبایل اندروید را بیشتر توسعه دهندگان هدف قرار می دهد. BlueStacks همچنین دارای تعدادی از موارد اضافی ساخته شده است. به عنوان مثال، BlueStacks Affiliate به شما اجازه می دهد محتوای بازی اندروید را که می توانید از طریق پلتفرم کسب درآمد کنید، ایجاد کنید.
گیمر بودن یا نبودن، bluestacks یک تجربه Android پایدار و جامع برای دستگاه های دارای ویندوز 10 ارائه می دهد.

دانلود: BlueStacks برای ویندوز (رایگان)

شبیه ساز اندروید Andy

شبیه ساز اندروید

اندی فراتر و فراتر می‌رود، و به طور مداوم یکی از بهترین emulator overall را ارایه می‌دهد. علاوه بر بسته‌بندی در تمام ویژگی‌های اندروید، شما باید با یک تجربه گوشی هوشمند رقابت کنید، اندی همچنین با دسته‌ای از ویژگی‌های مفید برای توسعه دهندگان و گیمرها به دست می‌آید.
برای مثال، شما می‌توانید از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای اندی استفاده کنید. گوشی هوشمند ندارید؟ شما می‌توانید به جای آن می‌توانید از ایکس باکس و یا controller استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مفید، یکپارچه‌سازی ذخیره‌سازی با رومیزی شما است، که باعث می‌شود تست و عیب‌یابی در طول توسعه برنامه اندروید بسیار ساده‌تر شود. همچنین می‌توانید مشخصه‌های سخت‌افزاری مانند RAM و CPU را با استفاده از تنظیمات ماشین مجازی اندی تغییر دهید و سفارشی کنید.
به طور کلی، اندی یک شبیه‌ساز آندروید پایدار برای ویندوز ۱۰ است.

دانلود: Andy برای ویندوز (رایگان)

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین برنامه های ویرایش فیلم در اندروید

شبیه ساز اندروید Phoenix OS

شبیه ساز اندروید

کاربران شبیه‌ساز اندروید بلند مدت احتمالا با Remix OS Jide آشنا خواهند شد. پخش‌کننده سیستم‌عامل Remix یک شبیه‌ساز اندروید بسیار بزرگ بود که بر پایه سیستم‌عامل لینوکس محبوب لینوکس قرار داشت. عالی بود، تا اینکه Jide از حمایت از بازیکن سیستم‌عامل Remix ایستاد و شکافی در بازار به جا گذاشت.
این فاصله برای مدت زیادی آنجا نبود. درحالیکه تیم فونیکس در همان زمان به عنوان Remix در حال توسعه بود، از زمان فوت دومی، ققنوس تبدیل به شبیه‌ساز go Android برای ویندوز ۱۰ شد. ما یک برنامه آموزشی در مورد چگونگی نصب OS Phoenix بر روی یک سیستم ویندوز ۱۰ داریم.
به عنوان یک اضافه بر مرور و برنامه آموزشی Kannon، من به شدت توصیه می‌کنم که سیستم‌عامل فینکس را در یک ماشین مجازی نصب کنید، چرا که بعید است شما بخواهید سرور ویندوز ۱۰ سیستم‌عامل خود را با سیستم‌عامل ققنوس جایگزین کنید.

دانلود: Phoenix OS برای ویندوز (رایگان)

 شیبه ساز اندروید MEmu

شبیه ساز اندروید

MEmu یک شبیه‌ساز اندروید مفید دیگر برای ویندوز ۱۰ با یک فرآیند نصب آسان و بسیاری از مشخصه‌ها است. یکی از بهترین ویژگی‌های MEmu نقشه‌برداری از صفحه‌کلید است. شما می‌توانید با استفاده از ماوس خود روی یک ناحیه روی صفحه کلیک کنید، سپس کلید را برای کنترل بازی یا app خود وارد کنید.
MEmu همچنین از نصب - one پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید هر APK موجود روی دستگاه میزبان خود را به MEmu نصب کنید. باز هم بهتر است چندین نمونه از MEmu را برای آزمایش برنامه و یا در غیر این صورت اجرا کنید. شما می‌توانید به سرعت برنامه خود را به چندین مورد مختلف نصب کنید، که هر کدام از RAM مختلف و پیکربندی سی پی یو برای آزمایش عملکرد برنامه شما استفاده می‌کنند.
علاوه بر این، MEmu از بازی‌های آندروید در ۴ K پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می‌توانید از حداکثر رزولوشن محلی ۴ K خود لذت ببرید.

دانلود: MEmu برای ویندوز (رایگان)

دانلود شبیه ساز اندروید Genymotion

شبیه ساز اندروید

Genymotion با سایر emulators Android در این فهرست متفاوت است. در حالی که اکثر بقیه روی بازی و بهره‌وری متمرکز هستند، Genymotion یک ابزار توسعه اندروید خالص است. Genymotion یک شبیه‌ساز اندروید فوق‌العاده و سریع است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه آندروید خود را با انواع مختلفی از نسخه‌های اندروید آزمایش کنند. Genymotion با VirtualBox کار می‌کند، پس باید قبل از استفاده از Genymotion آن را نصب کنید.
جذابیت اصلی genymtion فقط این نیست که شما می‌توانید از آن به عنوان شبیه‌ساز اندروید استفاده کنید. شما هم چنین می‌توانید Genymotion را با Studio Android، توسعه اندروید بالفعل راه‌اندازی کنید تا با شبیه ساز desualt laggy  که با آن مواجه هستیم مبارزه کنیم.
به طور پیش‌فرض، Genymotion با ویژگی‌های بیشتری نسبت به شما تجهیز می‌شود. ابزار، متصل شونده‌های پشتیبان و تیم پشتیبانی شکست‌ناپذیر وقتی که شما ثبت‌نام می‌کنید تمام می‌شوند. اگر شما یک توسعه دهنده اندروید هستید، Genymotion یک سرمایه‌گذاری است که از آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود: Genymotion for Windows (Free trial)

بیشتر بخوانید : آموزش اجرای بازی های اندرویدی در کامپیوتر ویندوزی و یا مک

بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10 دام است؟

آندروید یک پلت فرم فوق العاده است. با گذشت زمان، توسعه اندروید دیده شده است که آن را تبدیل به ارائه کامل، پر از بهره وری، اجتماعی و برنامه های مدیریت، و همچنین تجربه های بی نظیر بازی در ارائه است.
چه شما یک ازی کننده موبایل و یا یک توسعه دهنده هستید که به دنبال یک محیط تست هستید، یکی از این شبیه سازهای اندروید با نیازمندی‌های شما متناسب خواهد بود.

 منبع  makeuseof

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

دادا من فردا ویندوز ده رو از مغازه میارم و می‌خوام بازی پابجی کنم شما بگو که گیم لوپ برای بازی کردن خوبه یا نه رم 4 دارم لطف میکنید

  محمد
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو