پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

معرفی بهترین برنامه های ویرایش فیلم در اندروید

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

کدام یک از برنامه های ویرایش فیلم در اندروید کارایی بیشتری دارند؟ این سؤال معمولا برای افرادی مطرح می شود

که نسبت به تدوین و ویرایش فیلم علاقه زیادی داشته و تصمیم دارند این کار را با گجت اندرویدی خود انجام دهند. ب توجه به اینکه در iOS اپلیکیشن iMovie وجود دارد که علاوه بر داشتن امکانات زیاد و نداشتن تبلیغات، کاملاً رایگان است، اما در اندروید یک اپلیکیشن رایگان و با امکانات زیاد برای ویرایش فیلم نمی باشد.

این  موضوع به این معنا نیست که در اندروید اپلیکیشن های قوی برای ویرایش فیلم وجود ندارد در میان میلون ها اپلیکیشن اندروید، تعداد زیادی برنامه مناسب برای ویرایش فیلم وجود دارد ولی طبق بررسی‌های انجام شده، تعداد کمی برنامه کاملاً رایگان با امکانات مناسب وجود دارد و برای انجام کارهای حرفه‌ای می بایست از برنامه های پولی استفاده نمود.

البته بیشتر این برنامه های پولی، نسخه‌ی رایگان هم دارند که البته این نسخه‌ی رایگان دارای تعداد زیاید تبلیغ می باشند و علاوه بر گذاشتن واترمارک بر ویدیو، امکانات خیلی کمتری نسبت به نسخه پولی دارند.

در این مطلب فقط تعداد کمی از این برنامه ها را معرفی می کنیم و قطعا می‌توان به تعداد بسیار بیشتری از آن‌ها اشاره کرد.

Crop & Trim Video

برنامه ویرایش فیلم اندروید

قیمت: رایگان، بدون واترمارک

دانلود از گوگل پلی

 بیشتر بخوانید : معرفی بهترین برنامه های مدیریت دانلود در گوشی و کامپیوتر

در میان برنامه های این فهرست، فقط این برنامه رایگان است و واترمارک روی ویدیو قرار نمی دهد. اگرمی خواهید از امکانات ابتدایی مثل برش استفاده کنید می‌توانید از این برنامه بهره ببرید اما اگر امکانات پیشرفته تر و بهتر می خواهید بهره‌گیری از لایه‌ها و انداختن فایل‌های صوتی بر ویدیو هستید، این برنامه ویرایش فیلم مناسب کار شما نمی باشد.

Kinemaster

برنامه ویرایش فیلم اندروید

محدودیت‌های نسخه رایگان: واترمارک، تبلیغات و محدودیت در ابزار حرفه‌ای

قیمت نسخه پولی: ماهانه ۴ دلار یا سالانه ۳۰ دلار

دانلود از گوگل پلی

اگر خواستار برنامه ویرایش فیلم با امکانات حرفه ای هستید به گونه ای که هم از ابزارهای حرفه‌ای مانند پشتیبانی از لایه‌های مختلف استفاده کنید و هم استفاده از آن راحت باشد، استفاده از این اپلیکیشن را توصیه می‌کنیم. طبق بررسی‌های انجام شده، Kinemaster در بین انواع و اقسام اپلیکیشن‌های مشابه، رابط کاربری جذاب‌تری دارد و خیلی سریع می‌توان بخش‌های مختلف آن را یاد گرفت و از امکانات گسترده‌اش استفاده کرد. اگر تابحال از نرم افزارهای حرفه‌ای مانند Premiere Pro استفاده کردید و می‌خواهید از نسخه موبایل چنین برنامه‌ای استفاده کنید، می‌توانید برنامه  Kinemaster گزینه مناسبی است.

inshot

برنامه ویرایش فیلم اندروید

ویرایش محدودیت‌های نسخه رایگان: خروجی حداکثر با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD، تبلیغات و دیگر محدودیت‌ها

قیمت نسخه پولی: ۴ دلار برای حذف تبلیغات

دانلود از گوگل پلی

InShot یک برنامه ویرایش فیلم قابل توجهی می باشد که دارای رابط کاربری ساده ای است و وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد. در مقایسه با دیگر نسخه‌های رایگان ابرنامه ها، این مورد سرعت بهتری دارد و تبلیغات آن مخل تجربه کاربری نیست. از جمله قابلیت های این برنامه ویرایش فیلم، برش، افزودن موسیقی، استیکر، متن و کنترل سرعت ویدیو می باشد. ر کل این برنامه، موارد ابتدایی مربوط به ویرایش فیلم را دارا می باشد.

VivaVideo

برنامه ویرایش فیلم اندروید

محدودیت‌های نسخه رایگان: واترمارک، محدودیت زمانی ۵ دقیقه‌ای، خروجی حداکثر با کیفیت ۴۸۰p، تبلیغات و دیگر محدودیت‌ها

قیمت نسخه پولی: سالانه ۱۵ دلار یا ماهانه ۴.۵ دلار

دانلود از گوگل پلی

یکی از معروف ترین برنامه های ویرایش فیلم همین VivaVideo است که رابط کاربری شلوغی دارد و در ابتدا پاپ‌آپ‌هایی برای معرفی ابزارهای مختلف را نمایش می‌دهد. به طور کلی این اپلیکیشن از ابزارهای ساده مربوط به این ویرایش ویدیو بهره می‌برد و هرچند از لایه‌های مختلف پشتیبانی نمی‌کند، اما همین تایم‌لاین ساده هم واجد امکانات قابل توجهی است. روی هم رفته برای ویرایش‌های ساده، این اپلیکیشن شما را ناامید نخواهد کرد.

Power Director

برنامه ویرایش فیلم اندروید

محدودیت‌های نسخه رایگان: واترمارک، تبلیغات زیاد، خروجی بعد از مشاهده تبلیغات و دیگر محدودیت‌ها

قیمت نسخه پولی: ۶ دلار برای اشتراک یک ماهه، ماهانه ۴ دلار برای اشتراک سه‌ماهه و دیگر طرح‌ها

دانلود از گوگل پلی

Power Director مخصوص کاربرانی است که در زمینه‌ی ویرایش فیلم جدی‌تر هستند. رابط کاربری تاریک آن فاقد تبلیغات است و کاربران به‌راحتی می‌توانند فایل‌های خود را از طریق گوگل درایو روانه‌ی این اپلیکیشن کنند. در محیط این اپلیکیشن به ۳ لایه دسترسی دارید و محیط تایم‌لاین آن هم ساده و جذاب است و به راحتی می‌توانید آن را کنترل کنید. علاوه بر این، Power Director از جمله معدود اپلیکیشن‌هایی است که از تکنیک‌های پیشرفته‌ای مانند پرده سبز پشتیبانی می‌کند.

Filmora Go

video editors android 7

محدودیت‌ها: پرداخت ۳ دلار برای حذف واترمارک

دانلود از گوگل پلی

بیشتر بخوانید : معرفی 5 برنامه ویرایش عکس بر اساس هوش مصنوعی

این هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که اصلی‌ترین نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد و دارای قابلیت‌هایی مانند برش یا کراپ کردن می باشد. از دیگر امکانات آن هم می‌توانیم به امکان افزودن موسیقی، ضبط صدا و افکت‌های ساده و افزودن زیرنویس اشاره کنیم. اگرچه این اپلیکیشن از چند لایه مختلف پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توانید بسیاری از این کارهای مربوط به تایم‌لاین‌های چند لایه را در محیط ساده آن انجام دهید. نسخه رایگان آن، ویدیوهای خروجی را همراه با واترمارک ذخیره می‌کند و برای حذف آن باید ۳ دلار بپردازید.

Action Director

video editors android 7

محدودیت‌ها: پرداخت ماهانه ۵ دلار برای خروجی‌های رزولوشن بالا (۴K و ۱۰۸۰p)

دانلود از گوگل پلی

Action Director سابقه‌ی زیادی دارد و اگرچه تایم‌لاین آن چند لایه نیست، ولی از قابلیت‌های ابتدایی مانند برش، کنترل سرعت کلیپ‌های معکوس کردن، افزودن استیکر، متون و صدا پشتیبانی می‌کند. اما متأسفانه، در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، رابط کاربری آن چندان جذاب و مدرن نیست و به همین خاطر در نگاه اول نمی‌تواند توجه کاربران را جلب کند.

Adobe Premiere Clip

video editors android 7

محدودیت‌ها: نیاز به پرداخت مبلغ قابل توجه برای بهره‌گیری از مجموعه اپلیکیشن‌های ادوبی

دانلود از گوگل پلی

Adobe Premiere Clip یک اپلیکیشن عالی برای افرادی است که برای ویرایش فیلم خواستار امکانات ابتدایی هستند. علاوه بر این نباید رابط کاربری ساده و مدرن آن از قلم بیندازیم. اما مهم‌ترین نکته ضعف این اپلیکیشن، مبلغ بالای اشتراک برای Adobe suite است.

VideoShow Video Editor

video editors android 7

محدودیت‌های نسخه رایگان: واترمارک، خروجی حداکثر با کیفیت ۷۲۰p، تبلیغات و دیگر محدودیت‌ها

قیمت نسخه پولی: پرداخت سالانه ۲۰ دلار

دانلود از گوگل پلی

VideoShow هم یکی دیگر از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم محسوب می‌شود و رابط کاربری آن تا حد زیادی مشابه VivaVideo است ولی از لحاظ تجربه کاربری، در مقایسه با آن اپلیکیشن حرف کمتری برای گفتن دارد. رابط کاربری VideoShow بسیار شلوغ است و این اپلیکیشن تلاش می‌کند انواع و اقسام افکت‌ها را به فروش برساند. بعد از اتمام مهلت آزمایشی هم استفاده از این اپلیکیشن تقریباً غیرممکن می‌شود زیرا انواع و اقسام آگهی‌ها برای ترغیب کاربر به خرید نسخه پولی نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید : جستجوی معکوس تصاویر در بهترین برنامه های اندروید و ios

 منبع  دیجی کالاPhone Arena

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو