پشتیبانی 09214843204

هفت روز هفته

ویندوز 10: نیازی به پیغام safely remove برای جدا کردن فلش نیست!

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حتما تا بحال همه افراد مختصص در زمینه کامپیوتر به شما گفته اند که قبل جدا کردن فلش از کامپیوتر حتما از ابزار Safely Remove استفاده نمایید.

همچنین شاید خود شما جزء این دسته از متخصص ها باشید که به دیگران در مورد پیغام safely remove توصیه نموده اید.

خب دراین مطلب توضیح می دهیم که مایکروسافت یک بار برای همیشه درباره این امکان در ویندوز ۱۰ صحبت کرده و می‌گوید که قبل از جداسازی فلش از کامپیوتر هیچ نیازی نیست که از Safely Remove استفاده کنید! اگر شما هم کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز 10 در اختیار دارید، این سیستم عامل یک امکان دیگر به نام Quick Removal دارد که درواقع به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که می‌خواهید، حافظه جانبی خود را از کامپیوترتان جدا کنید. البته اگر در حال انتقال اطلاعات یا به به عیارت دیگر در حال نوشتن اطلاعات روی حافظه خود نیستید، می‌توانید این کار را انجام دهید در غیر این صورت، انتقال اطلاعات با مشکل مواجه خواهد شد و به صورت کامل تمام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید : دلایل نصب ویندوز10

اگر ویندوز 10 شما نسخه 1809 است، این امکان به صورت پیش‌فرض برای هر حافظه جانبی که به کامپیوتر خود وصل می‌کنید، فعال شده است. به طور خلاصه، ویندوز شما با استفاده Quick Removal، از نوشتن اطلاعات به صورت پی در پی روی حافظه شما جلوگیری می کندد که در نتیجه می‌تواند امکان جدا کردن فلش در هر زمانی (غیر از زمانی که کامپیوتر در حال استفاده از فلش است) را فراهم نماید.

 

برای نخستین بار این امکان در ماه اکتبر روی ویندوز نسخه ۱۸۰۹ فعال شده است. از آن‌جایی که دیگر از ماه اکتبر تا الان، این نسخه از ویندوز روی بسیاری از کامپیوترها نصب شده، حالا مایکروسافت تصمیم گرفته درباره این امکان اطلاع رسانی کند. علاوه بر این مورد، شرکت مایکروسافت امکان حافظت از حافظه‌های فلش را از زمان ویندوز ۷ روی سیستم عامل خود داشته است.

بیشتر بخوانید :گزارش دقیق باتری لپ تاپ در ویندوز 10

البته با این وجود همچنان امکان Safely Remove Hardware and Eject Media در ویندوز ۱۰ وجود دارد ولی در آخر، برای جدا کردن حافظه فلش از کامپیوتر، نیازی به استفاده از این امکان نخواهید داشت.

 سیف تو ریمو,فلش,امکانات ویندوز10

حالا دیگر این موضوع به اصطلاح «Safely Remove کردن» و جداسازی حافظه، از آن دسته موضوعاتی می‌شود که در آینده به صورت یک نوستالژی از آن یاد می‌کنیم. مثل داستان‌هایی بحث های خانوادگی که چرا در زمانی که به اینترنت Dial Up متصل هستیم، جواب تلفن خانه را می‌دادند و با تلفن صحبت می‌کردند.

 

در آخر، یک بار دیگر باید این موضوع را یادآوری کنیم که اگر در حال کار با فلش خود هستید و سیستم عامل در حال نوشتن یا خواندن اطلاعات از روی فلش شماست، بهتر است که ابتدا بگذارید عملکر آن به پایان برسد و سپس حافظه فلش خود را جدا نمایید.

بیشتر بخوانید : گزارش دقیق باتری لپ تاپ در ویندوز 10

 منبع  TheVerge , دیجی کالا

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید
رایان باما،خدماتکامپیوتری,طراحی بنر،کارت ویزیت،طراحی سایت

 تماس : 09214843204
info@rayanbama.ir : ایمیل

logo-samandehi

1387-1397 © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه رایان باما می باشد. کپی برداری از سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو